صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۳۰ بقعه متبرکه گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به اینکه ۹۴۰ بقاع متبرکه در استان داریم،گفت: طرح آرامش بهاری در ۲۳۰ بقاع متبرکه استان برگزار می شود. حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان ۲۴ اسفند، در جمع خبرنگاران اظهار کرد در اجرای طرح آرامش بهاری برنامه های متنوع فرهنگی […]

کد خبر : 20624 | 2:24 ب.ظ | ۲۴ اسفند , ۱۳۹۴

ولی عادلی 21

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به اینکه ۹۴۰ بقاع متبرکه در استان داریم،گفت: طرح آرامش بهاری در ۲۳۰ بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان ۲۴ اسفند، در جمع خبرنگاران اظهار کرد در اجرای طرح آرامش بهاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی از ۲۸اسفندماه امسال تا ۱۴ فروردین سال آینده در این اماکن متبرکه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر تبدیل شدن بقاع به قطب فرهنگی افزود:طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان گیلان برگزار می شود که امسال ۲۳۰  بقعه میزبان اجرای این طرح هستند.

حجت الاسلام عادلی ادامه داد:پخش دعای تحویل سال و سخنرانی مقام معظم رهبری از جمله برنامه هایی است که در این اماکن متبرکه برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه ۲۰۰ روحانی در طرح آرامش بهاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد:۷۰ روحانی از از حوزه های علمیه قم و ۱۳۰  روحانی بومی آماده پاسخگویی به سوالات شرعی مسافران در طرح آرامش بهاری هستند.

وی خاطرنشان کرد:اسکان موقت زائران، برپایی ایستگاه صلواتی،خیمه معرفت،دفتر مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، غرفه حجاب و عفاف و برگزاری روزانه مسابقه های فرهنگی در امامزاده ها پیش بینی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی سال گذشته دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بار زائر از امامزادگان استان بازدید کرده اند،تصریح کرد:پیش بینی می شود امسال نیز به ۳ میلیون نفر زائر برسد.

وی از برگزاری برنامه ویژه در عید نوروز توسط اوقاف گیلان خبر داد و اضافه کرد:برنامه جشن میلاد حضرت زهرا(س) از ویژه برنامه های اوقاف گیلان است.

حجت الاسلام عادلی خاطرنشان کرد: به برگزاری جلسات توجیهی برای هیئت امنای بقاع اشاره کرد و گفت: این جلسات در راستای فرآهم آوردن مکانی آرام و امن برای زائران برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد