صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ساماندهی ۳۰۰ خادم شهدا در گیلان

دبیر کمیته انتظامات، استقبال و تشریفات نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان از ساماندهی ۳۰۰ خادم شهدا در استان خبر داد. به گزارش فارس، عبدالرضا خسروی در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت فاطمه (س) گفت: فعالیت‌های بزرگی در نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان در حال انجام است. وی به دعوت از […]

کد خبر : 20630 | 2:32 ب.ظ | ۲۶ اسفند , ۱۳۹۴

دبیر کمیته انتظامات، استقبال و تشریفات نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان از ساماندهی ۳۰۰ خادم شهدا در استان خبر داد.

به گزارش فارس، عبدالرضا خسروی در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت فاطمه (س) گفت: فعالیت‌های بزرگی در نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان در حال انجام است.

وی به دعوت از دو هزار مهمان از نقاط مختلف کشور به نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان اشاره کرد و افزود: تمهیدات لازم برای اسکان مهمانان مذکور اندیشیده شده است.

دبیر کمیته انتظامات، استقبال و تشریفات نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان با بیان اینکه یکی از سران قوای سه‌گانه سخنران اصلی کنگره است، تصریح کرد: چهار اجلاسیه برای برگزاری کنگره مذکور در شهر رشت پیش‌بینی شده است.

خسروی از ثبت‌نام و ساماندهی ۳۰۰ خادم شهدا در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان خبر داد و خاطر نشان کرد: خادمان مذکور پذیرایی از خانواده شهدای استان را به عهده دارند.

وی به دعوت و تجلیل از خانواده شهدا در نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان اشاره کرد و ادامه داد: اجلاسیه اصلی کنگره مذکور در میدان شهدای ذهاب شهر رشت برگزار می‌شود.

دبیر کمیته انتظامات، استقبال و تشریفات نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان با اشاره به برگزاری کارگاه توجیهی خادمان شهدای استان اظهار کرد: فروردین‌ماه سال ۹۵ کارگاه توجیهی مذکور برگزار می‌شود.

خسروی به تشکیل پنج کارگروه امنیت، حفاظت، انتظامات و اسکورت، ارتباطات، استقبال و تشریفات در کمیته انتظامات، استقبال و تشریفات نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان اشاره کرد و یادآور شد: چادرهای استقبال از مهمانان کنگره مذکور در چهار نقطه از ورودی شهر رشت برپا می‌شود ضمن اینکه گروه ویژه استقبال از مهمانان در فرودگاه سردار جنگل استقرار پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی با نماد جبهه و دفاع مقدس از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در چادرهای استقبال از مهمانان نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان است، گفت: مسئولیت استقرار چادرها در چهار ورودی شهر به عهده ستاد راهیان نور استان است و راویان در این ایستگاه‌ها برای مردم خاطرات دفاع مقدس را روایت می‌کنند.

به گزارش فارس، اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ اجلاسیه اصلی نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان در میدان شهدای ذهاب شهر رشت برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد