صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تدوین بیش از ۲ هزار برنامه برای هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در گیلان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با بیان اینکه دو هزار و ۶۳۴ برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت پاسداشت هفته زن در استان تدوین شده است گفت: تور مادربزرگ‌ها در گیلان بر پا می‌شود. به گزارش شبستان، فاطمه رفیعی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت […]

کد خبر : 20632 | 2:45 ب.ظ | ۲۶ اسفند , ۱۳۹۴

حضرت زهرا ۴۹

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با بیان اینکه دو هزار و ۶۳۴ برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت پاسداشت هفته زن در استان تدوین شده است گفت: تور مادربزرگ‌ها در گیلان بر پا می‌شود.

به گزارش شبستان، فاطمه رفیعی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت هفته زن اظهار کرد: بانوان نقش ارزنده ای در جامعه ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در گیلان با توجه به موقعیت جغرافیایی شغل اکثر مردم کشاورزی است و بانوان در مزارع همدوش مردان در راستای ارتقاء اقتصاد خانواده تلاش می‌کنند گفت: زنان توانمندی‌های متعددی دارند و با حمایت‌های ویژه می‌توانند به مانند مردان در بخش‌های مختلف مدیریتی ایفای نقش کنند و مسئولان امر بایستی دراین زمینه بیش از پیش فضای اشتغال بانوان را مهیا کنند.

رفیعی به شخصیت بارز ام ابیها پرداخت و اذعان کرد: آنگونه که بایستی در جامعه به شخصیت حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) پرداخته نشده و باید به تبیین ابعاد مختلف شخصیتی و سیره عملی این بانوی بزرگوار در جامعه بپردازیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان تصریح کرد: برای نهادینه کردن سبک زندگی و شخصیت ام ابیها در جامعه، علمای دینی بیش از پیش توجه کنند و گام‌های موثری در این زمینه بردارند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) این دنیا و آن دنیا اسوه مردان و زنان در جامعه است.

رفیعی به ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت زن اشاره و اظهار کرد: برپایی جشن بزرگ کوثر، جشنواره بومی محلی، همایش دختران و زنان، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، دیدار با استاندار، برپایی جشنواره آیه‌های ایثار، تور گردشگری مادربزرگ‌ها، نشست فاطمه شناسی، اهداء جهیزیه به ۵۰ تازه عروس، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان، مسابقه ماهیگیری بانوان و … از اهم برنامه‌های هفته بزرگداشت زن در استان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان افزود: دو هزار ۶۳۴برنامه مختلف و متنوع توسط دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های شهرستان‌های استان جهت باشکوه برگزار کردن هفته بزرگداشت زن در گیلان پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: همگان در حمایت از بانوان شاخص و توانمند استان باید تلاش کنند و این حمایت در حد شعار نباشد، رسانه‌ها، نقش ارزنده‌ای در انعکاس و شناسایی بانوان نمونه و کارآفرین در جامعه برعهده دارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد