صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در گیلان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از برگزاری سومین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» ویژه زنان ایثارگر در ۱۸ فروردین ماه جاری در این استان خبر داد. رسول جلائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به ویژه‌برنامه‌های هفته زن در گیلان اظهار کرد: ۱۸ فروردین ماه جاری سومین جشنواره […]

کد خبر : 20655 | 9:14 ق.ظ | ۵ فروردین , ۱۳۹۵

جلایی 19

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از برگزاری سومین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» ویژه زنان ایثارگر در ۱۸ فروردین ماه جاری در این استان خبر داد.

رسول جلائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به ویژه‌برنامه‌های هفته زن در گیلان اظهار کرد: ۱۸ فروردین ماه جاری سومین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» ویژه زنان ایثارگر با اولویت مادران و همسران شهدا در استان برگزار می‌شود.

وی به فعالیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان مطابق با برنامه ششم توسعه کشور در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: بنیاد مذکور طبق نقشه راهی که مشخص کرده فعالیت می‌کند و از این حیث موضوع‌ها متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تأکید بر انجام فعالیت‌های عمقی، مرجع و ماندگار، بیان کرد: بنیاد مذکور مرجعیت و هدایت‌گری برنامه‌های دفاع مقدش در حوزه‌های آموزش و پژوهش، محصولات و صنایع و همچنین فرهنگی و هنری با راهبردهای مشخص را به عهده دارد.

جلائی از تبیین شاخص سنجش فعالیت‌ها در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خبر داد و تصریح کرد: امسال برنامه‌ها مستحکم‌تر و متفاوت‌تر نسبت به سال‌های گذشته اجرا می‌شود.

وی به انعقاد موافقتنامه با ۱۵ دستگاه اجرایی و فرهنگی گیلان در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان در راستای تبیین دفاع مقدس حائز اهمیت است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خواستار تعامل و مشارکت بیشتر دستگاه‌های اجرایی در تبیین برنامه‌های دفاع مقدس در استان شد و خاطرنشان کرد: امسال شعار ما مشارکت در واگذاری فعالیت‌های اجرایی به دستگاه‌ها است و معتقدیم باید نقش سیاستگذاری، هدایتگری، نظارت و پشتیبانی در حوزه دفاع مقدس را حفظ کنیم.

جلائی با اشاره به اینکه فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس بنابه ضرورت بیشتر از سازمان‌های نظامی در کشور آغاز شده است، یادآور شد: تصور اشتباهی بین دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی ایجاد شده و موضوع دفاع مقدس را مربوط به سازمان‌های نظامی می‌دانند.

وی موضوع دفاع مقدس را مربوط به تمام اقشار و سازمان‌ها در کشور دانست و اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف را با انعقاد تفاهمنامه در ترویج فرهنگ دفاع مقدس مشارکت می‌دهیم.

*ساخت فیلم مستند «روایت مادران شهدا» در گیلان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان در اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد و افزود: کتاب خاطرات در حوزه نقش زنان در دفاع مقدس را منتشر کردیم.

جلائی با اشاره به ساخت هشت قسمت از فیلم مستند «روایت مادران شهدا» در گیلان، بیان کرد: فیلم مستند مذکور هم‌زمان با برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان رونمایی می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد