صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تحقق شعار سال مستلزم کار جهادی و عملیاتی است

امام جمعه رضوانشهر تحقق شعار سال را مستلزم کار جهادی و عملیاتی دانست و گفت: تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی سبک زندگی اسلامی در زمینه اقتصاد است. حجت الاسلام هادی حبیبی، امام جمعه رضوانشهر با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل […]

کد خبر : 20657 | 9:16 ق.ظ | ۵ فروردین , ۱۳۹۵

حبیبی11

امام جمعه رضوانشهر تحقق شعار سال را مستلزم کار جهادی و عملیاتی دانست و گفت: تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی سبک زندگی اسلامی در زمینه اقتصاد است.

حجت الاسلام هادی حبیبی، امام جمعه رضوانشهر با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در باب اقتصاد مقاومتی بیشتر از دو سال است که مقام معظم رهبری توصیه هایی در این رابطه داشته اند.

وی تحقق شعار سال را مستلزم کار جهادی و عملیاتی دانست و افزود: در این زمینه تولید داخلی و توجه به محصولات داخلی و تکیه بر توانایی ها واستعدادهای جوانان این مرز و بوم راهگشاست.

امام جمعه رضوانشهر با بیان اینکه استحکام داخلی و تقویت تولیدات و مصنوعات درون کشور باید در دستور کار باشد، تصریح کرد: تعامل با کشورها با نگاه به حل مشکلات از درون باشد.

وی با اشاره به اینکه بنا به اذعان کارشناسان مربوطه پتانسیل های کشورما فوق العاده است، اظهار کرد: کشورهایی که هنوز به دنبال تحریم ما هستند و فقط روی کاغذ تحریم ها را بر می‌دارند، قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه رضوانشهر بیان کرد: هیچوقت گرگ ها به ما رحم نمی‌کنند و ما باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم.

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی اقتصاد لیبرال به سبک غربی نیست، گفت: تنها راه حل عبور و برون رفت از مشکلات اقتصادی سبک زندگی اسلامی در زمینه اقتصاد است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد