صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای طرح جهادی، فرهنگی، اجتماعی «گیلان مطهر» در گیلان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: برای اجرای تکلیف امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از ناهنجاری اجتماعی، طرح «گیلان مطهر» را با همکاری حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر سازمان‌های مربوطه در استان گیلان اجرا می‌کنیم. سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم،  با بیان این‌که شرایط آب […]

کد خبر : 20659 | 9:20 ق.ظ | ۵ فروردین , ۱۳۹۵

گیلان مطهر ۵۲

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: برای اجرای تکلیف امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از ناهنجاری اجتماعی، طرح «گیلان مطهر» را با همکاری حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر سازمان‌های مربوطه در استان گیلان اجرا می‌کنیم.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم،  با بیان این‌که شرایط آب و هوایی استان به گونه‌ای است که مسافرین زیادی وارد گیلان می‌شوند، اظهار داشت: گاهی اوقات عده‌ای اندک دست به ناهنجاری‌های اجتماعی می‌زنند که به نام گیلان تمام می‌شود و برای جلوگیری از این ناهنجاری‌ها، طرح جهادی، فرهنگی، اجتماعی «گیلان مطهر» را با همکاری حوزه علمیه استان، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر سازمان‌های مربوطه اجرا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این طرح از ۲۷ اسفند شروع شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد افزود: ۳۱۳ نقطه گردشگرخیز گیلان را شناسایی کردیم و تاکنون ۱۲۰ ایستگاه راه اندازی شده که به نام شهدای نیروی انتظامی نام‌گذاری کردیم.

سرهنگ جعفری خیرخواه با بیان اینکه از روحانیون و مبلغین دینی حوزه علمیه قم و گیلان برای اجرای این طرح استفاده شده است اظهار کرد: هدف ما از اجرای این طرح انجام تکلیف امر به معروف و نهی از منکر، جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی مثل بدحجابی، تامین نظم و امنیت و فراهم کردن شرایط محیطی مناسب برای مسافران است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه ۱۳ ایستگاه را در رشت برپا کردیم تصریح کرد: در پارک‌های دانشجو، قدس، ملت در رشت و غیره در رشت و در ۱۱ نقطه از لنگرود و ورودی شهرستان‌ها، تفرجگاه‌ها و بقاع متبرکه این ایستگاه‌ها برپا شده است.

سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار گشت پلیس مسئولیت تامین امنیت استان را برعهده دارند اظهار داشت: ۶۷۸ واحد گشتی موتوری و پیاده در بخش انتظامی، ۱۵۱۹ واحد گشتی در بخش راهنمایی رانندگی در قالب ۲۳۳۰ نفر افسر پلیس، نظم و آرامش و امنیت را برای مردم فراهم می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از مردم خواست توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و سامانه ۱۱۰ را فراموش نکنند و کلید منزل خود را به افراد نزدیک مورد اطمینان بدهند و پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه ۱۹۷ با ما مطرح کنند.

سرهنگ جعفری خیرخواه از مردم و مسافرین خواست با سرعت مجاز رانندگی کنند و خاطرنشان کرد: با رانندگان پرخطر برخورد می‌شود و خودروی آنان تا ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد