صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راهکار مبارزه با تحریم‌هاست

امام جمعه آستارا گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه مبارزه با تحریم‌های دشمنان علیه ایران است. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا در نماز جمعه شهر آستارا با بیان اینکه خداوند امر به معروف و نهی از منکر را برای اصلاح جامعه قرار داده است، اظهار کرد: اگر در جامعه کسی خود را در برابر […]

کد خبر : 20669 | 7:51 ق.ظ | ۷ فروردین , ۱۳۹۵

کاظم حافظ نیا ۲۲

امام جمعه آستارا گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه مبارزه با تحریم‌های دشمنان علیه ایران است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا در نماز جمعه شهر آستارا با بیان اینکه خداوند امر به معروف و نهی از منکر را برای اصلاح جامعه قرار داده است، اظهار کرد: اگر در جامعه کسی خود را در برابر رفتار دیگران مسئول نداند آن جامعه به فساد و نابودی نزدیک می‌شود.

وی با اشاره به آغاز سال جدید و تبریک به مردم این شهرستان افزود: امیدواریم زمستان درون خود را به بهار تبدیل کنیم و اگر سال گذشته با خود و خدا و دیگران خوب نبودیم حتما امسال خود را متحول کنیم.

امام جمعه آستارا به نامگذاری امسال به نام “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره دغدغه‌های خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی بیان داشته‌اند.

وی با بیان اینکه باید دولت با تمام توان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را دنبال و عملی کند، خاطرنشان کرد: دولتمردان باید امسال اقتصاد مقاومتی را عملی کرده و از دادن شعار پرهیز کنند.

حافظ‌نیا با تصریح بر اینکه سال گذشته اقتصاد مقاومتی جدی گرفته نشد، خاطرنشان کرد: مسئله اصلی در اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و اشتغال است و اگر تولیدات داخلی با کیفیت بیشتر باشد فضای کسب و کار نیز ایجاد می‌شود.

وی تنها راه مبارزه با تحریم‌ها را تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و یادآور شد: اقدام عاجل و هدفمند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت ضرورت دارد.

امام جمعه آستارا با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، این روز را به تمام مادران ایران اسلامی تبریک گفت.

وی با بیان اینکه اسلام به زن عزت و شخصیت داد، تصریح کرد: در جوامع غربی به زن به عنوان یک ابزار و وسیله نگاه می‌کنند که جای تأسف دارد.

حافظ‌نیا با تبریک با مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی به ملت ایران اسلامی اظهار داشت: اگر اسلام را از نظام ما بردارند چیزی از آن باقی نمی‌ماند و تنها جمهوری اسلامی نجات‌بخش ملت و مملکت است.

وی با اشاره به اینکه اسلام داعشی به معنای اسلام انگلیسی و آمریکایی است، خاطرنشان کرد: این اسلام داعشی بلای جان غربی‌ها بوده و اتفاق‌های اخیر در اروپا که منجر به کشته شدن چندین نفر شده، پیام مهمی به غرب داشته است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به جنگ عربستان با یمن که حدود یک سال از آن می‌گذرد و با محکوم کردن جنایات آل‌سعود در یمن گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در این جنگ کشته و حدود ۲۰ هزار نفر زخمی شدند.

وی یادآور شد: سران کشورهای غربی‌ و برخی حکام خودفروخته عرب از این جنایات در کمال بی‌شرمی حمایت می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد