صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ضرورت حفظ انسجام ملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

امام جمعه رودسر بر ضرورت حفظ انسجام ملی برای تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی تأکید کرد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی در نماز جمعه شهر رودسر با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری با عنوان «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، اظهار کرد: با توجه به پیام رهبری، اقتصاد […]

کد خبر : 20671 | 7:53 ق.ظ | ۷ فروردین , ۱۳۹۵

محمدعلی دستجردی ۴۲

امام جمعه رودسر بر ضرورت حفظ انسجام ملی برای تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی در نماز جمعه شهر رودسر با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری با عنوان «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، اظهار کرد: با توجه به پیام رهبری، اقتصاد و حل مشکلات اقتصادی در قالب اقتصاد مقاومتی کشور امری ضروری است.

وی افزود: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید به تولیدات داخلی تکیه و وابستگی‌های خارجی را کاهش داد.

امام جمعه رودسر به تلاش برای خوداتکایی تأکید کرد و متذکر شد: برای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی وحدت و انسجام ملی نیازمند است تا بتوان مشکلات جامعه را کاهش داد.

وی با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا راه و روش آن حضرت در سطح جامعه به‌ویژه در بین بانوان گسترش یابد.

دستجردی روز زن را فرصت مناسبی برای ترویج سبک زندگی اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان بر کشور ما، امروز توجه به سبک زندگی اسلامی در جامعه ضروری است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد