صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راه خنثی کردن توطئه های دشمنان، اقدام عملی اقتصادمقاومتی است

امام جمعه شهرستان املش گفت: راه خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، اقدام عملی اقتصاد مقاومتی با تلاش همه اقشار جامعه است. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی در خطبه های اولین نماز جمعه املش در سال ۹۵ افزود: رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، […]

کد خبر : 20673 | 8:27 ق.ظ | ۷ فروردین , ۱۳۹۵

تقی روحانی املش ۲۵

امام جمعه شهرستان املش گفت: راه خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، اقدام عملی اقتصاد مقاومتی با تلاش همه اقشار جامعه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی در خطبه های اولین نماز جمعه املش در سال ۹۵ افزود: رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، به دو نکته اساسی یعنی استکبارستیزی و توجه به اقتصادمقاومتی اشاره کردند.

وی اضافه کرد: دشمن می خواهد مردم ایران به شعار اصلی انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نرسند درصورتیکه هدف ما از استقلال، این است که بتوانیم کشورمان را خودمان اداره کنیم و در عمل این شعار را محقق سازیم.
امام جمعه املش ادامه داد: هدف مردم و نظام اسلامی ایران، تجلی یافتن آرمان های انقلاب است و راه برون رفت از نقشه شوم دشمن، اقدام عملی به اقتصاد مقاومتی با تلاش همه اقشار جامعه است.
وی افزود: دشمنان می خواهند ما کشوری مصرف گرا باشیم، تلاش نکنیم، در اقتصاد و در تمام عرصه ها متکی به آنها باشیم درصورتیکه آرمان های انقلاب و دین اسلام، به ما این اجازه را نمی دهد.
امام جمعه املش همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۲فروردین، روزی بزرگ و از ایام الله است، روزی که مردم بعد از حاکمیت رژیم سلطنتی، به برکت پیروزی انقلاب، پای صندوق های رای رفتند و به جمهوری اسلامی رای آری دادند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد