صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم الله دوازدهم فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران»: یوم‌الله ۱۲ فروردین، تجلی اراده ملتی است که در اولین گام پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ندای رهبر خویش، حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و برای تعیین سرنوشت خود در صحنه مهم ترین انتخابات تاریخ معاصر […]

کد خبر : 20679 | 12:25 ب.ظ | ۸ فروردین , ۱۳۹۵

شورا ۴۱۲

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم الله دوازدهم فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران»:

یوم‌الله ۱۲ فروردین، تجلی اراده ملتی است که در اولین گام پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ندای رهبر خویش، حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و برای تعیین سرنوشت خود در صحنه مهم ترین انتخابات تاریخ معاصر حاضر شدند. یوم‌الله ۱۲ فروردین، سند افتخاریست که نشان از روحیۀ استقلال طلبی و آزادیخواهی مردم بزرگ ایران دارد که با رای اکثریت قاطع ۲/۹۸ درصدی خود به جمهوری اسلامی «آری» گفتند. این روز به یادماندنی، تجلی مشارکت وهمدلی در تعیین سرنوشت مردم کشوری است که پس از سالها زندگی زیر سلطه استعمارگران شرقی و غربی، استقلال و آزادی را انتخاب کردند و در رفراندمی مردمی به «جمهوری اسلامی» رای دادند. یوم‌الله ۱۲ فروردین، طلوع فجر برپایی حکومت اسلامی با رویکرد مردم‌سالاری دینی و رهبری ولی فقیه است که امروز تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی و دیپلماتیک جهان به ویژه کشورهای تحت ظلم و ستم نظام سلطه را درنوردیده و آثار و برکات آن در سراسر گیتی برای دوستان قابل مشاهده است و دشمنان نظام به آن معترف اند.

حرکت عظیم و سرنوشت‌ساز ملت ایران در دو انتخابات مهم هفتم اسفند سال گذشته و همچنین حضور گسترده و آگاهانه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، دشمنان نظام را ناامید و گام بلندی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران رقم زد. مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در سال ۱۳۹۵، سالی که توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) با نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مزین گشته، خواهند کوشید تا با عزم راسخ و تلاش مضاعف در جهت تحقق شعار سال و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند تا فاتح قله‌های پیشرفت و عدالت شوند و رهبر معظم انقلاب اسلامی را در نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق کامل احکام و معارف اسلام که اساس و شاخص عمدۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی است خشنود سازند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تبریک میلاد فرخنده‌ حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر و همچنین ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)؛ فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین روز «جمهوری  اسلامی» را گرامی داشته و با تأکید بر آموزه‌های مقام معظم رهبری در پیام نوروزی سال جدید، از مردم غیور و همیشه در صحنه استان گیلان دعوت می‌نماید تا در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین در سراسر استان حضوری گسترده و پررنگ داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد