صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم الله ۱۲ فروردین روز تثبیت جمهوری اسلامی ایران است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ۱۲ فروردین روز تثبیت جمهوری اسلامی ایران و مرگ تمام زورگویان عالم است. حجت‌الاسلام ولی عادلی، ۱۱ فروردین در مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در جوار مزار میرزاکوچک جنگلی با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: نوروز امسال در خانه‌ها سفره هفت‌سین پهن بود و باید سفره […]

کد خبر : 20732 | 6:55 ق.ظ | ۱۴ فروردین , ۱۳۹۵

photo_2016-04-02_09-34-45

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ۱۲ فروردین روز تثبیت جمهوری اسلامی ایران و مرگ تمام زورگویان عالم است.

حجت‌الاسلام ولی عادلی، ۱۱ فروردین در مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در جوار مزار میرزاکوچک جنگلی با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: نوروز امسال در خانه‌ها سفره هفت‌سین پهن بود و باید سفره هفت‌سین فاطمی در دل خود پهن کنیم.

وی با بیان اینکه فاطمه (س) راز پنهانی خداوند است، افزود: فاطمه (س) اهل سجده و عبادت و گوهر آسمانی و اهل مدارا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه نوروز ایام معنوی و زمان استجابت دعا است، تصریح کرد: ۱۲ فروردین سالروز تثبیت و استقرار جمهوری اسلامی است و باید شکرگزار آن باشیم.

وی استقلال، آزادی و حکومت اسلامی را خواست ملت ایران دانست و گفت: سال‌ها برای تحقق این مهم مبارزه کردند.

عادلی اضافه کرد: سال‌ها برای رسیدن به آرزوی حکومت اسلامی تلاش شد و جمهوری اسلامی به معنای انقلاب مردمی و بر اساس معیارهای اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی به نامگذاری امسال اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری امسال را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند و امیدواریم مسئولان در این زمینه اقدام عملی داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه اقتصاد در سایه ارزش‌های اسلامی بسیار مهم است، اظهار کرد: باید بر پایه تکیه به توانمندی داخلی و اعتماد به مردم اقتصاد قوی و پایدار داشته باشیم و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی با اجرای اقتصاد مقاومتی مهم است.

وی تصریح کرد: مردم با واژه مقاومت آشنایی دارند و در دوران دفاع مقدس با مقاومت به پیروزی رسیدند بنابراین اقتصاد مقاومتی برای ملت ناملموس نیست.

عادلی با اشاره به اینکه در ۱۲ فروردین سال ۵۸ مردم به جمهوری اسلامی رأی قاطع دادند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به معنای اجرا کردن احکام اسلام است و براساس تفکر امام (ره) زمینه مرگ تمام زورگویان عالم را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دنیا الگو شده است، یادآور شد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی تمام کشورها زیر سلطه ابرقدرت‌های غرب و شرق بودند و حکومت اسلامی با شعار «نه شرقی و نه غربی» تشکیل شد و اکنون ۳۷ سال از انقلاب اسلامی گذشته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه مردم در تمام عرصه‌ها از نظام اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی کردند، یادآور شد: به برکت اسلام، ولایت فقیه و ملت نظام اسلامی ادامه مسیر می‌دهد.

به گفته وی، انقلاب اسلامی با تفکر امام خمینی (ره) شکل گرفت و مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده این مسیر هستند.

مراسم نورافشانی  در میدان شهرداری رشت به مناسبت گرامیداشت ۱۲ فروردین برگزار شد. اجرای گروه موزیک نیروی دریایی در کنار مزار شهید میرزا کوچک جنگلی از دیگر برنامه‌های مراسم مذکور بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد