صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تقدیم دو اثر فرهنگی گیلان به مقام معظم رهبری

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان از تقدیم دو اثر فرهنگی به نمایندگی از خانواده شهدا، ایثارگران و مردم استان در دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد. عباس بایرامی در جلسه ستاد نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با اشاره به برگزاری چهار اجلاسیه در این کنگره اظهار کرد: مکان برگزاری اجلاسیه‌ها میدان […]

کد خبر : 20769 | 2:38 ب.ظ | ۱۷ فروردین , ۱۳۹۵

بایرامی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان از تقدیم دو اثر فرهنگی به نمایندگی از خانواده شهدا، ایثارگران و مردم استان در دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد.

عباس بایرامی در جلسه ستاد نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با اشاره به برگزاری چهار اجلاسیه در این کنگره اظهار کرد: مکان برگزاری اجلاسیه‌ها میدان شهدای ذهاب رشت است.

وی برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در میدان شهدای ذهاب رشت را همراه با مخاطبان مردمی عنوان کرد و افزود: اجرای برنامه‌ها در بستر اجتماعی از اهداف کنگره مذکور است.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان با قدردانی از تلاش کمیته فضاسازی نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان در فضاسازی محیطی، بیان کرد: شهر رشت گسترده است و خیابان‌های بسیاری را دربر می‌گیرد بنابراین برگزاری کنگره مذکور نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های مربوطه است.

بایرامی خواستار تدارک تمهیدات لازم برای استقبال از مهمانان نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در مبادی ورودی استان شد و بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌های رودبار، آستارا و رودسر برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشند.

وی بر ایجاد زمینه برای دیدار با شخصیت‌های گیلانی در تهران تأکید کرد و گفت: شخصیت‌های گیلانی برای حضور در نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان دعوت شوند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستانی، خاطرنشان کرد: یادواره‌های مذکور موجی برای برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان ایجاد می‌کند.

بایرامی به دیدار مسئولان با مقام معظم رهبری در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان اشاره کرد و یادآور شد: دو اثر فرهنگی به نمایندگی از خانواده شهدا، ایثارگران و مردم گیلان تقدیم مقام معظم رهبری می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کاروان خبری برای پوشش برنامه‌های نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان از برنامه‌های خوب تدارک دیده شده است، اظهار کرد: آمادگی پشتیبانی از حرکت کاروان مذکور در شهرستان‌های مختلف را داریم.

*مقدمات پذیرایی از مهمانان کنگره شهدای گیلان فراهم است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: مقدمات پذیرایی از مهمانان نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان با مشارکت مردمی فراهم شده است.

محمدحسین اصغریان با اشاره به همکاری دستگاه‌ها برای اسکان مهمانان برای برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان، بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تامین خودروی مورد نیاز به منظور جابه‌جایی مهمانان در کنگره مذکور انجام شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد