صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عده‌ای به دنبال محکم کردن جای پای آمریکا در کشور هستند

مادر شهیدان جنیدی گفت: آنهایی که درصدد محکم کردن جای پای آمریکا در کشور هستند، بدانند که ما رهبری آگاه و فرزانه داریم و از انقلاب خود دفاع می‌کنیم.  به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حاجیه خانم بتول جنیدی ظهر امروز در همایش استانی «زن و دفاع مقدس» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این […]

کد خبر : 20774 | 10:38 ق.ظ | ۱۸ فروردین , ۱۳۹۵

۱۳۹۵۰۱۱۷۰۰۰۴۱۴_PhotoA

مادر شهیدان جنیدی گفت: آنهایی که درصدد محکم کردن جای پای آمریکا در کشور هستند، بدانند که ما رهبری آگاه و فرزانه داریم و از انقلاب خود دفاع می‌کنیم.

 به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حاجیه خانم بتول جنیدی ظهر امروز در همایش استانی «زن و دفاع مقدس» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان همایش مذکور، افزود: بالغ بر ۵۰ سال است که با مردم گیلان در ارتباط هستم و مردمان این دیار بسیار قدرشناس، مکتبی و دوستدار نظام و انقلاب هستند.

این مادر چهار شهید دوران دفاع مقدس، با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا و مردم ایران در تمام زمینه‌ها در کنار نظام بودند، افزود: امروز از مردم می‌خواهم مانند گذشته گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

وی با اشاره به فرمایش‌های امام راحل که فرمودند «اگر آنهایی که در کشور هستند علیه ایران و نظام‌کاری نکنند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، تصریح کرد: اگر رهرو راه شهدا و امام شهد باشیم، به انقلاب و نظام هیچ آسیبی نمی‌رسد.

جنیدی خاطرنشان کرد: شهدا رفتند و اگر مراسم‌ها و یادواره‌های شهدا و مردم انقلابی نباشند، تاریخ ماندگار نمی‌شود.

وی ادامه داد: از زمانی که به همراه پدر شهیدان جنیدی سال‌ها پیش به مازندران و گیلان برای تبلیغ آمدیم، در هر جایی که بودم از مردم گیلان و مازندران تعریف کردم.

همسر مرحوم حجت‌الاسلام احمد جنیدی امام جمعه فقید رودسر، با بیان اینکه ما تمام تلخی‌ها و شیرینی‌های دوران انقلاب اسلامی را چشیده‌ایم، افزود: همه می‌دانیم که ملت ایران از کدام نقطه دارد چوب استکبار را می‌خورد و همانگونه که امام (ره) فرمودند اگر ما در داخل ایران برای تضعیف انقلاب و رهبری گام برنداریم، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی خطاب به حاضران در همایش مذکور، اضافه کرد: اگر رهرو شهدا و امام (ره) هستید، باید سخنان امام (ره) را بار دیگر مرور کنید تا آنهایی که درصدد محکم کردن جای پای آمریکا در کشور هستند، بدانند که ما رهبری آگاه و فرزانه داریم و از انقلاب خود دفاع می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر نیز در همایش مذکور اظهار کرد: اگر امروز یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن نمی‌افتد، به خاطر ایثارگری‌های شهدا و ازخودگذشتگی و صبر خانواده‌های معظم شهداست.

حسین مصطفی‌پور با بیان اینکه ما مدیون صبر مادر شهیدان هستیم، اظهار کرد: مادران شهدا در مقابل تیر دشمن ایستادگی کردند تا اسلام بماند.

وی با اشاره به مراسم همزمان همایش با تشییع دو تن از شهدای مدافع حرم در مرکز استان گفت: آنها شهید شدند و رفتند تا مزار حضرت زینب (س) مانند مادرش حضرت فاطمه زهرا (س) گمنام نماند.

به گزارش فارس، در پایان همایش مذکور تندیسی به رسم یادبود به مادر شهیدان جنیدی اهدا و با انتخاب شهیده شاخص «مینا باقرپور»، ۱۲ مادر شهید از ۱۲ شهرستان گیلان مورد تجلیل قرار گرفتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد