صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نصب تصاویر شهدای گیلان در معابر رشت

فرمانده سپاه ناحیه رشت، خواستار نصب تصاویر شهدای گیلان در معابر مختلف این شهر در آستانه برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان شد. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید دوهندو امشب در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر برای هم‌اندیشی در برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان، اظهار کرد: سپاه ناحیه […]

کد خبر : 20791 | 2:34 ب.ظ | ۲۵ فروردین , ۱۳۹۵

دوهندو ۰۲۶

فرمانده سپاه ناحیه رشت، خواستار نصب تصاویر شهدای گیلان در معابر مختلف این شهر در آستانه برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید دوهندو امشب در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر برای هم‌اندیشی در برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان، اظهار کرد: سپاه ناحیه مرکزی رشت یکی از دبیران ۱۸گانه کمیته کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان است.

وی با بیان اینکه درباره برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان باید به موضوع فضاسازی توجه شود، افزود: هر قدر در این زمینه هزینه شود باز هم کم است.

فرمانده سپاه ناحیه رشت با بیان اینکه باید فضای خوب در شهر رشت به عنوان مرکز استان برای این کنگره مهیا شود، خاطرنشان کرد: برای فضاسازی مناسب نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی هستیم.

وی گفت: اکنون فرصت زیادی باقی نمانده و باید به‌زودی اقدام‌های عملی انجام شود و برای تبلیغات در زمینه کنگره همگان کمک کنند.

دوهندو با اشاره به اینکه شهر رشت یک‌‌هزار و ۲۰۰ شهید دارد، گفت: در نصب تصاویر شهدا در معابر باید به سرعت وارد عمل شد، قرار بود تصاویر شهدا تا پنجم اردیبهشت نصب شود اما اخیراً زمان انجام این کار به ۱۰ اردیبهشت ماه امسال موکول شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رشت گفت: فعالیت در راه شهدا افتخار است و ما مانند سربازان آنها به خدمت می‌پردازیم.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور خواستار حمایت حوزه‌های فرهنگی استان از برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان شد و گفت: شهدا برای تأمین امنیت ایران اسلامی جان خود را نثار کردند.

فاطمه شیرزاد افزود: امیدواریم مسئولان استان در راه حفظ این ارزش‌ها گام‌های موثری بردارند و کنگره ملی هشت‌هزار شهید گیلان آبروی مسئولان و خانواده‌های شهداست و مدیران باید در این زمینه جهادی عمل کنند.

وی با پیشنهاد برپایی یک نمایشگاه ویژه بانوان با موضوع زن و دفاع مقدس در حاشیه کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان، یادآور شد: زنان گیلانی در طول هشت سال دفاع مقدس نقش مهندسی داشتند و در ارسال یک‌هزار و ۵۰۰ کامیون کمک‌های مردمی از این استان به جبهه‌ها نقش‌آفرینی کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد