صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهدای مدافع حرم سربازان امام حسین(ع) هستند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز کشور مدیون خون شهدا است، گفت: شهدای مدافع حرم سربازان امام حسین(ع) هستند. به گزارش  فارس، محمدرضا باهنر  در یادواره شهدای مدافع حرم در مسجد آقا سیدجیحون محله سیاه‌اسطلخ شهر رشت با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: عزت امروز کشور به برکت خون […]

کد خبر : 20808 | 8:22 ق.ظ | ۲۸ فروردین , ۱۳۹۵

محمدرضا باهنر ۱۹

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز کشور مدیون خون شهدا است، گفت: شهدای مدافع حرم سربازان امام حسین(ع) هستند.

به گزارش  فارس، محمدرضا باهنر  در یادواره شهدای مدافع حرم در مسجد آقا سیدجیحون محله سیاه‌اسطلخ شهر رشت با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: عزت امروز کشور به برکت خون شهدا است.

وی، برگزاری یادواره شهدا را یکی از ارزشمندترین تمهیداتی دانست که به‌ بهانه یاد شهدا، مروری بر دستاوردهای این عزیزان می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های مختلف کشور مدیون خون شهدا است، تصریح کرد: به برکت خون شهدا این پیشرفت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با تصریح بر اینکه در مدت ۳۶ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان یک روز آرام نبودند، گفت: در این مدت گام‌های قدرتمندی در کشور برداشته شد.

باهنر به فرا رسیدن ماه رجب اشاره کرد و گفت: در ماه رجب قرار داریم و امشب لیلهالرغایب بوده و ۱۳ رجب با یاد امام علی(ع) و ۲۷ رجب میلاد حضرت رسول اکرم(ص) است.

وی با بیان اینکه در ماه رجب و شعبان باید خود را برای بندگی در ماه رمضان آمادگی کنیم، خاطرنشان کرد: سال ۹۵ را با نام فاطمه(س) آغاز کردیم و پایان امسال با نام این بانوی بزرگوار به اتمام می‌رسد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به برگزاری مراسم مذکور اشاره کرد و افزود: امشب در مجلس شهدای مدافع حرم هستیم و جلسه بزرگی است.

وی با تصریح بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس تمام مردم در مقابل دشمن ایستادند، خاطرنشان کرد: جنگ زمانی به ایران تحمیل شد که نظام اسلامی نهال نوپا بود.

باهنر ادامه داد: ۵۰ سال قبل از دفاع مقدس هر جنگی در دنیا اتفاق می‌افتد دو ابرقدرت در آن نقش داشتند و تقسیم کار می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس اتفاق جدیدی افتاد، اظهار کرد: انقلاب را با شعار «نه شرقی نه غربی» پیش بردیم و تمام دنیا با صدام بودند و طرف دیگر، امام(ره) با یک دنیا اخلاص و اراده و سربازان جان بر کف بود.

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، قبل از انقلاب هر زمانی که ایران با همسایگان خود درگیر شد پس از جنگ یک بخش از کشور نیز جدا شد که آخرین قسمت، جدا کردن بحرین از ایران بود.

وی دفاع مقدس را تنها درگیری دانست که رزمندگان زیر بیرق امام(ره) اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران جدا شود و این کار معجزه‌آسا سابقه ندارد.

آمریکا نمی‌خواهد ایران اسلامی باشد/ استکبار به دنبال دشمنی با انقلاب اسلامی است

باهنر با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی دشمنی طرف مقابل کم نشده است، خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد ایران اسلامی نباشد و موضوع هسته‌ای بهانه است.

وی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال دشمنی با انقلاب اسلامی است، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس مهندسان هر روز یک نوآوری داشتند و پس از جنگ این روند ادامه دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دستیابی به دانش هسته‌ای توسط جوانان ایرانی را معجزه بزرگ خواند و گفت: این امر با تلاش بسیجی صورت گرفته و در عرصه‌های فناوری جدید جوانان ما کار کردند و به دستاوردهای بزرگی رسیدیم.

وی به تحرکات عربستان علیه ایران اشاره کرد و افزود: یک تحلیل‌گر آمریکایی گفته که اگر عربستان بخواهد با ایران وارد درگیری شود به قدری پشیمان می‌شود که دیگر راه برگشتی برای آن نیست و امیدواریم جرثومه فساد آل‌سعود سریع‌تر از بین بروند.

باهنر با بیان اینکه اسلام با همت امام(ره) و امت عزت پیدا کرده است، یادآور شد: ۲۰ سال گذشته به این نتیجه رسیدند که اسلام را بدنام کنند زیرا به سرعت در حال گسترش در دنیا بوده است.

وی اضافه کرد: کشورهای استکباری طالبان را در افغانستان به وجود آوردند و تنها کشوری که آن را محکوم کرد ایران بود و طالبان را برای بردن آبروی اسلام خلق کردند و اینها وارثان عمر سعدها و شمرها هستند.

رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین معضل دنیای اسلام/ شهدای حرم سربازان امام حسین(ع) هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه امروز بزرگ‌ترین معضل اسلام پس از رژیم صهیونیستی آل‌سعود است، متذکر شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی از جهان محو می‌شود.

وی به همت مردانه و استوار شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: شهدای مدافع حرم پاسخ ندای مظلوم را می‌دهند و امروز دفاع از کشور صدها کیلومتر دورتر از مرزهای ایران است.

باهنر، شهدای مدافع حرم را سربازان امام حسین(ع) و اسلام ناب خواند و خاطرنشان کرد: شهدای بزرگوار و بصیری را از دست دادیم اما رویش‌های انقلاب بسیار از ریزش‌های آن است.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از خانواده‌های شهید مدافع حرم گیلان، شهید محمدحسین عطری، سجاد طاهرنیا، حامد کوچک‌زاده و سعید مسافر تجلیل شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد