صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شاعران مطرح گیلانی در یادواره دکتر رحمدل شعرخوانی می کنند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود از شعرخوانی چهار شاعر مطرح استانی در یادواره دکتر رحمدل خبر داد. سهراب مقدسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود در خصوص یادواره شاعر معاصر زنده یاد دکتر رحمدل به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: شهرستان آمادگی کامل را جهت برگزاری یادواره دکتر رحمدل با محوریت شعر دفاع […]

کد خبر : 20811 | 8:54 ق.ظ | ۲۸ فروردین , ۱۳۹۵

غلامرضا رحمدل ۱۶

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود از شعرخوانی چهار شاعر مطرح استانی در یادواره دکتر رحمدل خبر داد.

سهراب مقدسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود در خصوص یادواره شاعر معاصر زنده یاد دکتر رحمدل به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: شهرستان آمادگی کامل را جهت برگزاری یادواره دکتر رحمدل با محوریت شعر دفاع مقدس را دارد و با همکاری اعضای ستاد برنامه های مناسب و در شانی را برگزار می کند.

وی با اینکه  در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهدی گیلان و پاسداشت و نقش ادبیات پایداری این یادواره به لنگرود اختصاص یافت، افزود:  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی این برنامه است و ما نیز در این یادواره باید نشان دهیم که این ظرفیت در لنگرود وجود دارد.

مقدسی از شعرخوانی چهار شاعر مطرح استانی در یادواره دکتر رحمدل خبر داد و تصریح کرد: رضا نیکوکار و جمشید عباسی از رشت، اسماعیل یکتایی از لنگرود، رقیه آزاد نیا ازشفت از جمله شعرای مطرح استانی هستند که در این یادوراه شعرخوانی می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود، تجلیل از خانواده دکتر رحمدل، سلمان هراتی، پخش کلیپ دکتر رحمدل، تهیه ۹ لوح تقدیر و ۶ تندیس از سوی اداره ارشاد از جمله برنامه های جانبی این یادواره عنوان کرد.

مقدسی با اشاره به فضاسازی و تبلیغات محیطی و آماده کردن فضای عمومی شهر، افزود: ما باید به اجرای کارهای فرهنگی در جامعه کمک کنیم.

گفتنی است، یادواره شاعر معاصر دکتر رحمدل با محوریت شعر دفاع مقدس چهارشنبه(۸ اردیبهشت) در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری مامایی لنگرود برگزار می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد