صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دانشگاه امام خامنه‌ای گیلان در سال جاری افتتاح می‌شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دانشگاه امام خامنه‌ای امسال در گیلان افتتاح و دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه شیراز، چالوس و بندرعباس به این مکان منتقل و تجمیع می‌شوند. به گزارش فارس، سردار علی فدوی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده دانشکده تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان انزلی با تبریک ایام […]

کد خبر : 20855 | 11:38 ق.ظ | ۳۱ فروردین , ۱۳۹۵

علی فدوی ۴۵

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دانشگاه امام خامنه‌ای امسال در گیلان افتتاح و دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه شیراز، چالوس و بندرعباس به این مکان منتقل و تجمیع می‌شوند.

به گزارش فارس، سردار علی فدوی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده دانشکده تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان انزلی با تبریک ایام ماه رجب، اظهار کرد: امیدواریم برکات این ماه مبارک را در دل و جان خود احساس کنیم.

وی به فعالیت دانشکده تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و افزود: بیش از ۳۳ سال است که آموزش نیروها در مجموعه مذکور انجام می‌شود و ده‌ها هزار نفر آموزش دیدند.

فرمانده نیروی دریایی از افتتاح رسمی دانشگاه امام خامنه‌ای تا پایان امسال خبر داد و بیان کرد: دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه از شیراز، چالوس و بندرعباس به دانشگاه مذکور منتقل شده و تجمیع می‌شوند.

وی با بیان اینکه آموزش تمام نیروهای دریایی سپاه در دانشگاه امام خامنه‌ای انجام می‌شود، تصریح کرد: آموزش از موضوع‌های اساسی در سپاه انقلاب اسلامی است.

فدوی نخستین مرحله اقدام‌ها را جذب نیرو در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: گام دوم، شکل‌دهی و سیستم‌سازی است و این امر در قالب آموزش انجام می‌شود.

وی با اشاره به نقش تعیین‌کننده آموزش، خاطرنشان کرد: تکلیف پاسداری از ۳۷ سال پیروزی انقلاب اسلامی در جریان بوده و این روند باید با سرعت بیشتر و وسعت بالاتر و کیفیت بهتر به لحاظ کمی و کیفی انجام شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به رویارویی جبهه باطل با حق پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: هر روز که از عمر انقلاب اسلامی سپری می‌شود، این رویارویی تغییر پیدا کرده و متفاوت شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد