صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هرکس چنین رهبری آگاه و مدیر داشته باشد و از فرامین او پیروی کند سربلند است، گفت: با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب سعادت دنیا و آخرت نصیبمان می‌شود. به گزارش تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم بدرقه دانش‌آموزان عازم برای دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی که […]

کد خبر : 20858 | 11:55 ق.ظ | ۳۱ فروردین , ۱۳۹۵

عبدالله پور ۲۵

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هرکس چنین رهبری آگاه و مدیر داشته باشد و از فرامین او پیروی کند سربلند است، گفت: با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب سعادت دنیا و آخرت نصیبمان می‌شود.

به گزارش تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم بدرقه دانش‌آموزان عازم برای دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، اظهار داشت: ماباید ادامه دهنده راه شهدا باشیم چرا که آن‌ها نشان دهنده مسیر و راه درست برای ما هستند.

وی بابیان اینکه کسانی‌که در این مسیر گام بر می‌دارند الگوی واقعی هستند و  همین شهدا هستند که راه را به ما نشان می‌دهند، تصریح کرد: خدا را شاکریم که خون شهدای دهه  ۶۰ با خون شهدای دهه ۹۰ باهم آمیخته شد چرا که همه شهدا در راه تداوم انقلاب گام بر می‌دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مسیر شهدا بهترین مسیر است و هر کس در این راه گام بردارد مجاهد فی سبیل الله است بیان کرد: رهبر معظم انقلاب پرچمدار جمهوری اسلامی ایران است و ما هم مطیع فرمان ایشان هستیم.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به این موضوع که ما برای اینکه راه درست را انتخاب کنیم به رهبری شجاع، آگاه، مدیر و مدبر نیاز داریم  و خدا این لطف را شامل حال ما کرد، گفت: هرکس چنین رهبری آگاه و مدیر داشته باشد و از فرامین او پیروی کند سربلند است و سعادت دنیا و آخرت نصیب او می‌شود.

وی برای همه آرزوی توفیق و رشد را از خداوند مسئلت کرد و افزود: از این سفر و رهنمودهای مقام معظم رهبری به خوبی استفاده کنید؛ این سفر برای شما یک سفر معنوی است و  امیدوارم ادامه دهنده راه شهیدان باشید تا بتوانیم دِین خود را به  شهدا ادا کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد