صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






استفاده از ظرفیت های فرهنگی و دینی در حوزه امنیت اجتماعی ضروری است

مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: استفاده از ظرفیت های مختلف فرهنگی و دینی در جهت پیشگیری از آسیب ها بویژه در حوزه امنیت اجتماعی ضروری است. به گزارش ایرنا، ‘عزیز پور عزیزی’ روز یكشنبه در كمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی استان افزود: همچنین فرهنگ سازی و انتقال آگاهی جمعی در سطوح مختلف اجتماعی، […]

کد خبر : 209 | 2:10 ب.ظ | ۳۰ مهر , ۱۳۹۱

مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: استفاده از ظرفیت های مختلف فرهنگی و دینی در جهت پیشگیری از آسیب ها بویژه در حوزه امنیت اجتماعی ضروری است.

به گزارش ایرنا، ‘عزیز پور عزیزی’ روز یكشنبه در كمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی استان افزود: همچنین فرهنگ سازی و انتقال آگاهی جمعی در سطوح مختلف اجتماعی، بهترین وسیله برای پیشگیری و مقابله با اسیب های اجتماعی است .

وی با بیان اینكه سطح امنیت اجتماعی در گیلان در مقایسه با سایر استان های كشور بالا است، اظهار كرد: كاهش آسیب های اجتماعی مختلف در این بخش نتیجه اقدامات اساسی دستگاه های عضو كمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی استان است كه در جهت بالا بردن نشاط اجتماعی در جامعه و برخورد با ناهنجاری ها تلاش كردند.

پورعزیزی ادامه داد: موضوع امنیت اجتماعی از اولویت های ویژه، اساسی و یكی از وظایف اصلی دستگاه های مختلف اجتماعی و انتظامی استان است كه ابعاد مختلف آن مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه؛ اعضای این كمیسیون نیز خواستار برگزاری نشست های تخصصی با قشرهای مختلف بویژه نخبگان حوزوی و دانشگاهی، استفاده از ظرفیت های مختلف در حوزه سایبری، راه اندازی پایگاه های ورزشی بانوان در پارك ها و برخورد سلبی با خاطیان شدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد