صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







فرهنگ دفاع مقدس مانند دژی است که قابل تسخیر نیست

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمنان با تمام توان خود تلاش می‌کنند در جبهه جنگ نرم، فرهنگ مقاومت و شهادت را نابود کنند و ما هم موظفیم برای حفظ ارزش انقلاب تلاش کنیم. به گزارش تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در یادواره ۴ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان […]

کد خبر : 20911 | 9:50 ق.ظ | ۷ اردیبهشت , ۱۳۹۵

آل هاشم ۴۱

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمنان با تمام توان خود تلاش می‌کنند در جبهه جنگ نرم، فرهنگ مقاومت و شهادت را نابود کنند و ما هم موظفیم برای حفظ ارزش انقلاب تلاش کنیم.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در یادواره ۴ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان که در زیباکنار برگزار شد، ضمن تشکر از فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، فرمانده ناوگان شمال و همکارانش، فرمانده سپاه قدس گیلان و  امام جمعه انزلی، اظهار داشت: برای برگزاری یادواره ۴ هزار شهید در راستای یادواره ۸ هزار شهید خدمات زیادی انجام شده و از تمام افرادی که برای تحقق این امر تلاش کردند قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه شهادت مقام و منزلت خاص در پیشگاه خداوند دارد و در واقع یک مفهوم عمیق و بی‌نظیر در ادبیات اسلامی است، گفت: مفهوم شهادت در دین اسلام تنها در مفهوم جهاد قابل درک است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان کرد: شهادت عبارت است از سوختن و شعله ور شدن آتش عشق الهی و کسی که در دوران معاصر این فرهنگ را حفظ کرد بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره)بود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با رهبری و تدبیر خود اسلام ناب را احیا کردند، افزود: ایشان آموزه‌های اسلام را بازیابی کردند و یکی از مفاهیم مهم که شهادت بود توسط امام(ره) احیا وتوسط جوانان آموخته شد.

وی با بیان اینکه جوانان ما جان خود را در راه عقیده وعشق به خدا اهدا کردند، تصریح کرد: هنگامی که دشمنان هجوم آوردند شهدا پا به عرصه دفاع از کیان انقلاب و کشور گذاشتند و مردانه ایستادند و با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطر نشان کرد: شهدا هنگامی که دیدند نظام و مردم به خدمتشان نیاز دارند با بصیرت و عشق به ولایت و آگاهانه در مسیر جهاد ودفاع از کشور و اسلام حرکت کردند و جان خود را در راستای انقلاب و حفظ دین عاشقانه فدا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  با تأکید بر اینکه امروزه با مجاهدت‌ها وایثارگری رزمندگان به‌ویژه شهدای دفاع مقدس موقعیت ایران ممتاز وبی‌نظیر است، افزود: در سال‌های اخیر با تدبیر مقام معظم رهبری موقعیت ایران تحکیم, تثبیت و اعتلا یافته و سیاست دشمنان در منطقه با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از صحنه‌های شکست دشمن موضوع هسته ای ایران بود، گفت: تدابیر مقام معظم رهبری در راهنمایی و مدیریت مسائل کشور و با تلاش خستگی‌ناپذیر مجاهدان دیپلماسی کشور موجب شد جنگ دیپلماسی که دشمن علیه ما راه انداخت به نتیجه نرسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه عزت و عظمت امروز ملت ایران مرهون فداکاری و ازخودگذشتگی ایثارگران است، اظهار کرد: ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان را شهدا به ما آموختند و همه ما مدیون شهدا هستیم و برای پیروزی و حرکت در مسیر عزت و اعتلای کشور باید از شهدا ولایت‌مداری و احساس مسئولیت به نظام را بیاموزیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه وظیفه مهمی که در قبال شهدا داریم حفظ فرهنگ شهادت طلبی است، تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس مانند دژی است که قابل تسخیر وفتح نیست.

وی افزود: دشمنان با تمام توان خود تلاش می‌کنند در جبهه جنگ نرم، فرهنگ مقاومت و شهادت را نابود کنند و ما هم موظفیم برای حفظ ارزش انقلاب تلاش کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر اینکه عظمتی که امروز ایران در عرصه گوناگون به دست آورده به برکت خون شهدا و نیروهای مسلح است، اظهار داشت: پشتوانه مذاکره‌ها به برکت خون شهدا است و وظیفه ما این است پیرو مقام معظم رهبری باشیم  و اجازه ندهیم  کوچک‌ترین آسیبی به کشور برسد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد