صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) استان گیلان +تصاویر

استاندار گیلان به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و ۱۵ خرداد‌ماه در استان اشاره کرد و گفت: ۱۴ خردادماه بهترین فرصت برای تبیین اندیشه‌های امام(ره) در جامعه است. به گزارش فارس، محمدعلی نجفی در نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) اظهار کرد: برگزاری جلسه […]

کد خبر : 21135 | 12:39 ب.ظ | ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۵

IMG_1929

استاندار گیلان به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و ۱۵ خرداد‌ماه در استان اشاره کرد و گفت: ۱۴ خردادماه بهترین فرصت برای تبیین اندیشه‌های امام(ره) در جامعه است.

به گزارش فارس، محمدعلی نجفی در نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) اظهار کرد: برگزاری جلسه مذکور نشان‌دهنده پاسداشت امام(ره) این امانت گران‌بها در جامعه است.

وی ادامه داد: حضور مدیران دستگاه‌های مختلف در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) در راستای تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) است.

استاندار گیلان با تأکید بر برگزاری با عظمت مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در نقاط مختلف استان، بیان کرد: مراسم مذکور باید مانند نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان باشکوه برگزار شود.

نجفی از برگزاری سه برنامه محوری ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در گیلان خبر داد و تصریح کرد: ۱۳ خردادماه امسال مراسم آیت‌الله احسانبخش در رشت برگزار می‌شود.

وی برگزاری مراسم ملی و مذهبی به صورت خودجوش و مردمی را حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم برگزاری مراسم ملی از حالت اداری خارج شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه زائران مرقد امام(ره) ۳۰۰ کیلومتر با عشق مسیر از گیلان تا تهران را پیاده طی می‌کنند، خاطرنشان کرد: حرکت مذکور نشان‌دهنده عزم و اراده مردمی در برگزاری مراسم بزرگداشت امام(ره) است.

نجفی بر ساماندهی حرکت‌های مردمی در بزرگداشت مراسم ارتحال امام(ره) و ۱۵ خردادماه تأکید کرد و گفت: استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان آمادگی کامل برای اجرای برنامه‌های مذکور به نحو مطلوب را دارند.

وی برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) را در راستای فعالیت‌های ارزشی خواند و یادآور شد: امر مذکور سرمایه‌گذاری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی محسوب می‌شود.

استاندار گیلان، تبیین اندیشه‌های امام(ره) در جامعه را مهم دانست و بیان کرد: ترویج و انتقال فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی و شهدا بین نسل جوان حائز اهمیت است.

IMG_1920 - Copy

IMG_1943

IMG_1935

IMG_1947

IMG_1930

IMG_1926

IMG_1932






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد