صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعزام ۳۱۳ زائر گیلانی پیاده به حرم امام(ره) اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه قدس گیلان از اعزام کاروان پیاده ۳۱۳ نفری زائران به منظور شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از این استان خبر داد. به گزارش فارس، سردار محمد عبدالله‌پور در نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) استان گیلان با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از مدافعان حرم و تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: […]

کد خبر : 21150 | 10:08 ب.ظ | ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۵

محمد عبدالله پور ۲۹

فرمانده سپاه قدس گیلان از اعزام کاروان پیاده ۳۱۳ نفری زائران به منظور شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از این استان خبر داد.

به گزارش فارس، سردار محمد عبدالله‌پور در نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) استان گیلان با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از مدافعان حرم و تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: هر اقدامی برای بزرگداشت امام عظیم‌الشان(ره) انجام دهیم، کم است.

وی، امام خمینی (ره) را سلسله جنبان تاریخ بشریت در عصر حاضر عنوان کرد و افزود: یک‌هزار پایگاه مقاومت بسیج آماده برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال سالگرد امام راحل و قیام ۱۵ خردادماه در گیلان هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان از حرکت زائران کاروان‌های پیاده و سواره برای حضور در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) از این استان خبر داد و بیان کرد: کاروان‌های سواره با هماهنگی فرمانداران و با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهرستان‌های مختلف به مرقد امام (ره) اعزام می‌شوند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه کاروان زائران پیاده ۳۱۳ نفری هر کدام با نام یک شهید گیلانی به مرقد امام اعزام می‌شوند، تصریح کرد: افراد اعزامی کاروان پیاده با عوامل اجرایی بالغ بر ۵۰۰ نفر می‌شوند.

*آمادگی مساجد گیلان در برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور به ویژگی سالروز ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خردادماه در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال مراسم مذکور در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جمال یاری بر استفاده از فرصت ایام شعبانیه و ماه رمضان در برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب تأکید کرد و افزود: دهه آخر ماه شعبان برنامه آماده‌سازی مساجد برای ورود به ماه رمضان را داریم.

وی با اشاره به آمادگی مساجد در راستای برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) در گیلان، خاطرنشان کرد: نزدیک شدن به ماه رمضان فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه‌های پیر جماران در جامعه است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد