صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیت‌الله العظمی بهجت(ره) شخصیتی بی‌نظیر در زمان ماست

مدیر حوزه علمیه فومن برجستگی آیت‌الله بهجت را محدود به فقاهت و اجتهاد ندانست و گفت: آیت‌الله بهجت(ره) شخصیتی بی‌نظیر در زمان ماست. به گزارش ایسنا،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین قربانی حق در جلسه ستاد بزرگداشت هفتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی(ره) که در دفتر استاندار برگزار شد، با تاکید بر ضرورت برگزاری مراسمات بزرگداشت علمای دین، […]

کد خبر : 21170 | 10:31 ق.ظ | ۲۳ اردیبهشت , ۱۳۹۵

مدیر حوزه علمیه فومن برجستگی آیت‌الله بهجت را محدود به فقاهت و اجتهاد ندانست و گفت: آیت‌الله بهجت(ره) شخصیتی بی‌نظیر در زمان ماست.

به گزارش ایسنا،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین قربانی حق در جلسه ستاد بزرگداشت هفتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی(ره) که در دفتر استاندار برگزار شد، با تاکید بر ضرورت برگزاری مراسمات بزرگداشت علمای دین، اظهار کرد: آیت‌الله بهجت(ره) شخصیتی بی‌نظیر در زمان ماست.

وی برجستگی آیت‌الله بهجت را محدود به فقاهت و اجتهاد ندانست و افزود: ایشان علم را برای علم نمی‌خواست و لذا تمام قوت علمی ایشان برای کارشناسان فلسفه و حکمت و فقه و اصول پنهان مانده است.

مدیر حوزه علمیه فومن با اشاره به بی نیازی آیت‌الله بهجت از مراتب و اعتبارات دنیوی، خاطرنشان کرد: مرجع عالیقدر جهان تشیع از عناوین و القاب گذشت و ذوب در ذات لایزال الهی بود. آیت‌الله بهجت دردانه‌ای بود که در مرتبه علم توقف نکرد و الگویی جاودان برای جامعه ما به ارمغان آورد.

این کارشناس دینی جامعه دینی ما را مورد هجمه بیش از ۴ هزار عرفان کاذب و مسیحیت تبشیری و تبلیغی دانست و گفت: باید سیره علمی و عملی الگوهای ناب دینی همانند آیت‌الله بهجت در جامعه ترویج شود تا نشان‌دهنده صراط مستقیم برای نسل جوان گردد.

حجت‌الاسلام قربانی حق با تاکید بر لزوم بازخوانی سیره عملی آیت‌الله بهجت(ره)، خاطرنشان کرد: آیت‌الله بهجت دارای منزلت و مقامات عالی بود و این مقامات باید به مردم منتقل شود. قطعا بزرگداشت ایشان تکریم عشق به خدا و الگویی صحیح برای کسانی است که می‌خواهد ارتباط خود را با خدا تنظیم کنند.

به گزارش ایسنا، مراسم هفتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله بهجت(ره) ساعت ۱۷ الی ۱۹ عصر فردا، ۲۳ اردیبهشت با سخنرانی دبیر شورای نگهبان در مسجد بالامحله فومن برگزار خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد