صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) شهرستان رشت +تصاویر

نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) شهرستان رشت، صبح شنبه ۲۵ خرداد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. فرماندار شهرستان رشت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله عالی)  که «امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است»، گفت: بحث، بحث مرد بزرگی ست  که تاریخ  ایران و جهان اسلام را متحول […]

کد خبر : 21214 | 2:17 ب.ظ | ۲۵ اردیبهشت , ۱۳۹۵

IMG_8597

نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) شهرستان رشت، صبح شنبه ۲۵ خرداد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله عالی)  که «امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است»، گفت: بحث، بحث مرد بزرگی ست  که تاریخ  ایران و جهان اسلام را متحول کرده  و افکار و عقاید و آثار زیادی را از خود به یادگار گذاشته  است.

سید عیسی مهدوی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بزرگمرد ایران اسلامی بود، افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی در جهان امروز اسطوره ای نایاب است که اسلام ناب محمدی را در ایران گسترانیده است.

وی حضرت امام خمینی(ره) را دلیرمردی خواند که از اولین صفاتش مردم سالاری و مردم  داری بوده است و تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با همدلی و همراهی مردم توانست ایران را از دست استکبار جهانی نجات دهد و دین مبین اسلام را احیا کرده و به جامعه بشری هدیه کند.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه اظهار داشت: همه ساله مراسم ویژه ای برای بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) در شهر رشت برگزار می شود که به یاری خداوند در سال جاری نیز این مراسم بهتر از گذشته برگزار خواهد شد. همچنین کاروان  پیاده و سواره زائران نیز به مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب اعزام خواهند شد.

مهدوی، تداوم انقلاب اسلامی را منوط به پاسداشت آرمانهای امام راحل دانست و افزود: ۳۱۳ نفر با کاروان پیاده و بیش از ۹۰۰ نفر با کاروان سواره از شهرستان رشت به سوی مرقد مطهر ایشان اعزام خواهند شد.

IMG_8548

IMG_8588

IMG_8540

IMG_8565

IMG_8593

IMG_8579

IMG_8577

IMG_8573

IMG_8553

IMG_8595






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد