صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) شهرستان رودسر

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه رودسر با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از اعزام ۶۹۰ نفر در قالب کاروان سواره از این شهرستان به سمت حرم مطهر خبر داد. به گزارش مهر، سرهنگ حسین مصطفی پور در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره)که پیش از […]

کد خبر : 21249 | 2:31 ب.ظ | ۲۷ اردیبهشت , ۱۳۹۵

امام خمینی

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه رودسر با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از اعزام ۶۹۰ نفر در قالب کاروان سواره از این شهرستان به سمت حرم مطهر خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ حسین مصطفی پور در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره)که پیش از ظهر یکشنبه در فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برجسته ترین نقاط عطف تاریخ دفاع مقدس سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر است.

وی با بیان اینکه باید به این واقعه تاریخی به صورت مفصل پرداخته شود، افزود: این روز باید در جامعه اسلامی ایران تبدیل به یک فرهنگ و آرمان شده و به نسل آینده انتقال یابد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه رودسر خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهید، برگزاری زیارت عاشورا، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه های بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان است.

وی به برنامه های بزرگداشت سالروز سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان رودسر اشاره و گفت: این برنامه های به صورت بخشی و حوزه ای برگزار می شود.

مصطفی پور تصریح کرد:  کم رنگ کردن یاد و خاطره امام راحل و فاصله گرفتن نسل جوان از آرمان ها و ارزش های بنیان گذار انقلاب اسلامی از اهداف دشمن است.

وی در ادامه به اعزام کاروان های سواره و پیاده از شهرستان رودسر به حرم مطهر در ایام ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: سهمیه استان گیلان در اعزام کاروان پیاده ۳۱۳ نفر بوده که ۲۳ نفر از این شهرستان اعزام می شوند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه رودسر ادامه داد: ۶۹۰ نفر از شهروندان رودسری نیز در قالب کاروان سواره به سمت حرم مطهر اعزام خواهند شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد