صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






استقلال و امنیت کشور مدیون رشادت‌های شهدا است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عزت و استقلال و امنیت کشور به دلیل رشادت‌های شهدا است. به گزارش فارس، سردار یدالله جوانی در مراسم یادواره شهدای خیابان شهید رجایی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر رشت با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار کرد: به طور یقین ارواح نورانی […]

کد خبر : 21262 | 8:04 ق.ظ | ۲۹ اردیبهشت , ۱۳۹۵

جوانی ۲۶

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عزت و استقلال و امنیت کشور به دلیل رشادت‌های شهدا است.

به گزارش فارس، سردار یدالله جوانی در مراسم یادواره شهدای خیابان شهید رجایی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر رشت با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار کرد: به طور یقین ارواح نورانی شهدا در جمع ما حضور دارند.

وی برپایی مراسم برای شهدا را یک ضرورت دانست و گفت: باید یاد و خاطره مردان بزرگ را گرامی نگه داشت.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عزت و استقلال و امنیت کشور را به دلیل رشادت‌های شهدا عنوان کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به برکت وجود شهدا در جهان الگو شده است.

وی با بیان اینکه شهدا از اولیای الهی هستند که پرچم اسلام را برافراشته کردند، یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا تکریم حداقلی است و باید تکریم حداکثری از شهدا داشته باشیم.

جوانی گفت: شهدا انتظار دارند راهشان را ادامه دهیم و در واقع تکریم واقعی شهدا ادامه راه آنها است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: با گذشت ربع قرن از جنگ تحمیلی، پرسش این است که چگونه می‌توان راه شهدا را ادامه دهیم؟

وی با اشاره به اینکه تمام وصیتنامه شهدا را بررسی می‌کنیم می‌گویند به خاطر اسلام، انقلاب و امام (ره) به جبهه‌ها رفتند تا از حق دفاع کنند، افزود: اسلام با انقلاب اسلامی تجدید حیات پیدا کرد.

جوانی با تصریح بر اینکه پس از وقوع انقلاب اسلامی توطئه‌ها آغاز شد، خاطرنشان کرد: استکبار می‌داند با گسترش انقلاب اسلامی دیگر جایی برای آنها باقی نمی‌ماند.

اهتزاز پرچم اسلام نظام سلطه را نابود می‌کند

وی با بیان اینکه ملت ایران پرچم اسلام را برافراشته است، خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند این پرچم اهتزاز داشته باشد نظام سلطه به نابودی کشانده می‌شود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: صدام با کمک استکبار به ایران اسلامی حمله کرد اما رزمندگان ما در جبهه‌ها حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی با بیش از ۲۰۰ هزار نفر تبدیل به دفاع مقدس شد، تصریح کرد: پس از سال‌ها ذره‌ای از خاک ایران جدا نشد.

به گفته جوانی، امروز نبرد جدی و همه‌جانبه بین جبهه انقلاب اسلامی و مقاومت با محوریت ایران اسلامی در مقابل جبهه استکباری در حال انجام است.

وی جنگ در غرب آسیا و در یمن و سوریه را نبرد بین حق و باطل دانست و گفت: دشمن به موازات نبرد نظامی جنگ نرم و اقتصادی و علمی را علیه نظام اسلامی آغاز کرد.

این مقام مسؤول افزود: دشمنان کرامت اسلامی در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند زیرا توسعه قدرت حق کاهش قدرت باطل را به همراه دارد.

رژیم صهیونیستی باید در منطقه برچیده شود/ برخی به دنبال بزک کردن آمریکا هستند

وی با تصریح بر اینکه دیگر دوران سلطه‌گری استکبار به پایان رسیده است، متذکر شد: رژیم صهیونیستی باید در منطقه برچیده شود.

جوانی با تأکید بر اینکه باید جبهه‌های دشمن را شناخت، یادآور شد: امروز بخشی از مشکل جامعه این است که صحنه برای تمام مردم مشخص نیست زیرا در نبرد نظامی خط مقدم مشخص بود و رزمندگان به جبهه‌ها اعزام شدند.

وی شناخت نقشه دشمن در حوزه‌های مختلف را تداوم راه شهدا دانست و تصریح کرد: در دهه چهارم انقلاب قرار داریم و بعضی از انقلابیون با سابقه طولانی دچار عافیت‌طلبی شده‌اند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز دشمن تجربه بسیاری دارد و ملت ما نیز تجربه بسیاری برای مقابله با استکبار دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی تبدیل به قدرت منطقه‌ای شده است، گفت: فرماندهان ما نبرد با استکبار را در ساحل دریای مدیترانه و دریای سرخ مدیریت می‌کنند.

جوانی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در عراق و سوریه نفوذ پیدا کرده و خون شهدا توطئه دشمنان را خنثی کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از تحریم‌ها به عنوان تحریم فلج‌کننده یاد می‌کند و میلیاردها دلار در عرصه جنگ نرم هزینه کرده است، اظهار کرد: امروز دشمنان امید دارند با مجموعه فشارها در رفتار ملت ایران تغییر رفتار ایجاد کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دشمن با ماهواره‌ها و فضای مجازی به دنبال اشغال ذهن‌های مردم است، خاطرنشان کرد: امروز باید تعهد به شهدا را جدی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن تهاجم فرهنگی را آغاز کرده و ما باید جهاد فرهنگی داشته باشیم، متذکر شد: امروز هنر ما باید این باشد که برنامه‌ریزی برای مقابله با جنگ نرم داشته باشیم تا دشمن ذهن جوانان ما را نتواند اشغال کند.

جوانی به راه‌اندازی جنگ اقتصادی توسط دشمنان، یادآور شد: مقام معظم رهبری سال‌هاست در این زمینه هشدار می‌دهند.

به گفته وی، دشمن تلاش می‌کند با فشار، ملت ایران را پای میز مذاکره بکشاند و برخی در داخل به آن دامن بزنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مذاکرات هسته‌ای را مقوله جداگانه دانست و ادامه داد: این روند از سال ۸۲ ادامه داشت اما نظام سلطه به این تصور رسیده با فشارها می‌تواند ملت ایران را وادار به عقب‌نشینی کند.

وی مقابله با جنگ اقتصادی را با جهاد اقتصادی امکانپذیر خواند و گفت: امام(ره) فرمود آمریکا شیطان بزرگ است اما امروز برخی می‌گویند باید با کدخدا مذاکره کنیم.

جوانی اضافه کرد: در مذاکره به تعهدات خود عمل کردیم اما وقتی نوبت به اوباما رسید تا به تعهدات خود عمل کند گفت ایران باید به روح برجام عمل کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد انقلاب اسلامی را متوقف کند، خاطرنشان کرد: انقلاب به معنای «نه» گفتن به استکبار است و اگر بخواهیم درمقابل استکبار زانو بزنیم انقلاب به بی‌راهه می‌رود.

این مقام مسؤول با طرح این سؤوال که آیا آمریکا شیطان بزرگ قابل اعتماد است، خاطرنشان کرد: امروز برخی از مسئولان به دنبال بزک کردن آمریکا هستند.

وی افزود: برخی صحبت از برجام ۲، ۳ و ۴ می‌کنند و باید هوشیار باشیم، دشمن به داخل کشور دل بسته و ما باید جریان‌شناسی داشته باشیم.

عده‌ای دنیاگرا می‌خواهند نظام را از مسیر اصلی خارج کنند

جوانی با تصریح بر اینکه افرادی که دنیاگرا شدند می‌خواهند نظام را از مسیر اصلی خارج کنند، اظهار کرد: امروز با تحریف شخصیت امام(ره) مواجهیم ولی امروز از رهبری هوشمند، فرزانه، مدیر و مدبر برخوردار هستیم.

به گفته مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمریکا موقعیت خود در منطقه را از دست داده است.

وی با اشاره به اینکه امروز برخی به دنبال کمک گرفتن از خارج هستند، متذکر شد: در دوران دفاع مقدس جوانان ما به جبهه‌ها رفتند و منتظر کمک دیگران نماندند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد