صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است

امام جمعه موقت تالش بر دل‌خوش نکردن به برجام تأکید کرد و گفت: معلوم نیست که دولت جدید آمریکا به برجام عمل کنند ضمن اینکه دولت کنونی نیز به تعهدات خود عمل نکرده است. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدامین نقدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر تالش با گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: […]

کد خبر : 21307 | 8:04 ق.ظ | ۱ خرداد , ۱۳۹۵

محمدامین نقدی ۷۸

امام جمعه موقت تالش بر دل‌خوش نکردن به برجام تأکید کرد و گفت: معلوم نیست که دولت جدید آمریکا به برجام عمل کنند ضمن اینکه دولت کنونی نیز به تعهدات خود عمل نکرده است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدامین نقدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر تالش با گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی مورد هجمه سنگین دشمنان بود.

وی به هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: در جنگ تحمیلی به برکت ایثار، شهامت و شجاعت رزمندگان اسلام به پیروزی رسیدیم.

امام جمعه موقت تالش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تاکنون به هیچ کشوری تجاوز نکرده است، تصریح کرد: اگر قدرت‌های دیگر بخواهند به کشور ما تعدی کنند با مشت آهنین ملت ایران مواجه می‌شوند.

نقدی، آمریکا را دشمن قسم خورده ملت ایران خواند و بیان کرد: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» شعار همیشگی ملت ایران است.

وی به عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در دفاع از کشور اشاره کرد و گفت: امنیت ایران اسلامی حاصل تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است و با قدرت از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

امام جمعه موقت تالش با اشاره به تلاش گروهک‌های تروریستی برای ورود به کشور، خاطرنشان کرد: تلاش مذکور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شده و تاکنون توانستند ترورهای مختلفی را شناسایی کنند.

نقدی بر پایداری انقلاب و حفظ وحدت در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: رژیم صدام در جنگ تحمیلی با کمک کشورهای استکباری به ایران اسلامی حمله کرد اما رزمندگان ما با عملیات‌های مختلف به‌ویژه عملیات بیت‌المقدس توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با قاریان و حافظان قرآن تمام مشکل کشورهای اسلامی و منطقه را نتیجه وابستگی و خیانت برخی از دولت‌های اسلامی دانستند، اظهار کرد: نفوذ آمریکا نتیجه وا بستگی به این کشور است.

امام جمعه موقت تالش، اختلاف‌افکنی بین کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق و یمن را نتیجه نفوذ آمریکا عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری مسلمانان را به وحدت و دوری از اختلاف‌ها دعوت کردند.

نقدی با اشاره به محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از طرف آمریکا، بیان کرد: اعمال تحریم‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته است.

وی بر دل‌خوش نکردن به برجام تأکید کرد و گفت: معلوم نیست که دولت جدید آمریکا به برجام عمل کنند ضمن اینکه دولت کنونی نیز به تعهدات خود عمل نکرده است.

امام جمعه موقت تالش، اقتصاد مقاومتی را راهکار تمام مشکلات اقتصادی در کشور خواند و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید تبدیل به عمل شود و دیگر موقع شعار دادن نیست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد