صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعزام کاروان زائران پیاده مرقد حضرت امام(ره) از ۵ خرداد

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اعزام زائران گیلانی کاروان پیاده مرقد امام(ره) از ۵ خردادماه جاری، تصریح کرد: تاکنون از ۳۱۳ نفر به نیت یاران امام زمان(عج) ثبت نام به عمل آمده است. به گزارش ایسنا، عباس بایرامی در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد که در سالن جلسات شورای […]

کد خبر : 21314 | 8:26 ق.ظ | ۱ خرداد , ۱۳۹۵

عباس بایرامی ۲۹

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اعزام زائران گیلانی کاروان پیاده مرقد امام(ره) از ۵ خردادماه جاری، تصریح کرد: تاکنون از ۳۱۳ نفر به نیت یاران امام زمان(عج) ثبت نام به عمل آمده است.

به گزارش ایسنا، عباس بایرامی در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، با تاکید بر لزوم تبیین اندیشه ها و آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باید راهبردهای جدید نظام را با محوریت شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» و براساس دیدگاه امام خمینی(ره) دنبال کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تبیین اندیشه های امام راحل، افزود: رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال سال گذشته مطالب ارزشمندی را بیان فرمودند لذا باید با بازخوانی این مطالب مهم به ترویج آن در جامعه اسلامی بپردازیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اعزام زائران گیلانی کاروان پیاده مرقد امام(ره) از ۵ خردادماه جاری، تصریح کرد: تاکنون از ۳۱۳ نفر به نیت یاران امام زمان(عج) ثبت نام به عمل آمده است. زائران کاروان پیاده و عوامل اجرایی در قالب ۵۰۰ نفر از مصلی رشت بدرقه خواهند شد.

بایرامی اعزام کاروان زائران پیاده مرقد امام را یکی از بی نظیرترین حرکت های مردم گیلان دانست و خاطرنشان کرد: ۸ هزار نفر نیز در قالب کاروان سواره به مرقد مطهر اعزام می شوند.

وی با اشاره به برگزاری نشست های تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) و نهضت اسلامی ایشان در هفته منتهی به سالگرد ارتحال، یادآور شد: از ظرفیت همه نواحی بسیج و بیش از هزار پایگاه مقاومت در سطح ۱۶ شهرستان گیلان به لحاظ فضاسازی ایام ارتحال و قیام ۱۵ خرداد و برگزاری مراسمات مختلف استفاده می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد