صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) شهرستان فومن/ اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه

فرماندار فومن با اشاره به درپیش بودن بیسن و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری به همین مناسبت در شهرستان فومن خبر داد. به گزارش مهر، میرشمس مومن زاده در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) که اول خرداد در سالن اجتماعات […]

کد خبر : 21325 | 9:07 ق.ظ | ۳ خرداد , ۱۳۹۵

فرماندار فومن با اشاره به درپیش بودن بیسن و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری به همین مناسبت در شهرستان فومن خبر داد.

به گزارش مهر، میرشمس مومن زاده در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) که اول خرداد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: امسال بست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بوده که تبلور همه آرمان ها، اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل فرصتی برای مرور اندیشه ها، تفکر ایشان است، افزود: باید تلاش خود را برای برگزاری برنامه های پربار و با محتوا به کار بسته تا بتوانیم این اندیشه های ناب را که به عنوان الگوی جدید به بشریت عرضه شده به نسل های آینده منتقل کنیم.

فرماندار فومن با اشاره به حضور هرساله و باشکوه مردم در سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: در همین راستا مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان به ویژه سپاه، بسترهای مناسب برای حضور مردم فومن در این مراسم معنوی را فراهم کنند.

وی به حضور پر رنگ اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت در برگزاری هر چه بهتر مراسمات به ویژه اعزام کاروان های پیاده و سواره به حرم مطهر، اشاره و تصریح کرد: تبلیغات محیطی هم برای اعیاد و هم برای سالروز ارتحال امام خمینی (ره) باید در دستور کار دستگاه های اجرایی، بخشداری ها، دهیاری ها و شهرداری های شهرستان فومن قرار گیرد.

مومن زاده در ادامه به اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در راستای بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه، مسابقات عکس و نقاشی و مراسم ویژه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام در مساجد و هیأت مذهبی، برگزاری نشست های علمی و فرهنگی با موضوع شخصیت امام در دانشگاه ها و اعزام ۴۳۰ فومنی در قالب کاروان های پیاده و سواره به حرم مطهراز جمله این برنامه ها هستند.

وی در ادامه با اشاره میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) و جشن های نیمه شعبان در شهرستان فومن، اظهار کرد: خوشبختانه این جشن جزء مراسماتی است که خود مردم از ابتدا تا انتهای کار حضور داشته و هرساله شاهد برگزاری جشن هایی باشکوه در سراسر کشور به ویژه در شهرستان فومن هستیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد