صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان آستارا

فرماندار آستارا از آمادگی مدیران دستگاه‌های این شهرستان برای برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام(ره) خبر داد. سیروس شفقی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) در شهرستان آستارا، اظهار کرد: هر سال مراسم بزرگداشت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در چهاردهم خرداد با شکوهی از میثاق ولایت […]

کد خبر : 21394 | 11:59 ق.ظ | ۸ خرداد , ۱۳۹۵

فرماندار آستارا از آمادگی مدیران دستگاه‌های این شهرستان برای برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام(ره) خبر داد.

سیروس شفقی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) در شهرستان آستارا، اظهار کرد: هر سال مراسم بزرگداشت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در چهاردهم خرداد با شکوهی از میثاق ولایت و رهبری برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز مردم همیشه در صحنه و انقلابی آستارا مراسم و برنامه‌‏های مختلف ایام ارتحال امام(ره) را برگزار می‌کنند.

فرماندار آستارا با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی فرهنگی مراسم سالگرد بزرگداشت امام خمینی(ره)، گفت: باید در کارهای فرهنگی به محتوا و عمق بیشتری توجه داشته باشیم و از کارهای شعار گونه و اسراف پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی در وجود امام راحل تبلور پیدا کرده است، تصریح کرد: در سالگرد ارتحال امام(ره) باید در زمینه تبیین آرمان‌های امام خمینی(ره) در سطح جامعه  بیشتر بکوشیم.

شفقی برگزاری برنامه‌‏های مختلف فرهنگی و اجتماعی در ایام ارتحال امام(ره) را در آشنا کردن نسل‏‌های سوم انقلاب اسلامی با اندیشه‌ها و آرمان‏‌های والای امام راحل مهم دانست.

این مسؤول با تصریح بر اینکه به برکت همین اندیشه‏‌هاست که امروز شاهد پیشرفت و توسعه در بخش‌‏های مختلف کشور هستیم، یادآور شد: امام(ره) اندیشه‏‌های ناب و انسان‏‌سازی را به یادگار گذاشتند.

فرماندار آستارا اضافه کرد: امام راحل توانستند  به چهره دنیای اسلام پس از خود را درخشان و نورانیت خاصی ببخشند و امروز وظیفه همگان است تا این اندیشه‏‌ها را پاس بدارند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته ۱۸ نفر از عاشقان ولایت آستارا با پای پیاده عازم حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی شدند، خاطرنشان کرد: روز ۱۳خرداد ماه جاری نیز ۵۰۰ نفر از آستارا در قالب کاروان سواره عازم حرم مطهر امام راحل می‌شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد