صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۵ خرداد شهرستان رودبار

فرماندار رودبار از برگزاری ویژه برنامه ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ خرداد که توسط مزدوران رژیم سفاک ستم شاهی به خاک و خون کشیده شد،نقطه عطفی در سرنگونی رژیم طاغوت بود. به گزارش ایسنا، سید محمد احمدی در نشست ستاد هماهنگی برگزاری مراسم ۱۵ خرداد که با حضور مدیرکل […]

کد خبر : 21400 | 12:27 ب.ظ | ۹ خرداد , ۱۳۹۵

۱gb9gkaw

فرماندار رودبار از برگزاری ویژه برنامه ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ خرداد که توسط مزدوران رژیم سفاک ستم شاهی به خاک و خون کشیده شد،نقطه عطفی در سرنگونی رژیم طاغوت بود.

به گزارش ایسنا، سید محمد احمدی در نشست ستاد هماهنگی برگزاری مراسم ۱۵ خرداد که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد، با اشاره به وجود ایام به یاد ماندنی در خرداد، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر، ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد از بیاد ماندنی‌ترین ایام خرداد ماه هستند که همیشه در اذهان مردم ایران باقی خواهد ماند.

وی قیام ۱۵ خرداد را که توسط مزدوران رژیم سفاک ستم شاهی به خاک و خون کشیده شد را نقطه عطفی در سرنگونی رژیم طاغوت برشمرد و افزود:ما در شهرستان باید تمام تلاش خود را برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل و قیام ۱۵ خرداد که اولین شهید این نهضت سیدیونس حسینی رودباری از شهرستان رودبار است را بکار ببندیم و مراسم شایسته‌ای در شهرستان برگزار نماییم.

وی با تاکید بر حضور گسترده عموم مردم و مدیران در این مراسم،گفت:با توجه به اینکه این مراسم در سطح کشور بنام رودبار ثبت شده است و یک فرصت برای شهرستان و استان می باشد باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم استفاده نماییم.

فرماندار رودبار در پایان از تمام مردم و مسئولان برای شرکت در این مراسم دعوت بعمل آورد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد