صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آمادگی۲۵۰ اتوبوس برون شهری گیلان برای اعزام زائران مرقد امام (ره)

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان از آمادگی ۲۵۰ اتوبوس برون شهری استان برای اعزام زائران مرقد امام ( ره) همزمان با ایام رحلت بنیانگذار انقلاب خبر داد. به گزارش مهر، ناصر آل محمدی با اشاره به نزدیک شدن سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب، اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ دستگاه ناوگان مسافربری حمل و […]

کد خبر : 21403 | 12:30 ب.ظ | ۹ خرداد , ۱۳۹۵

اتوبوس ۶۹

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان از آمادگی ۲۵۰ اتوبوس برون شهری استان برای اعزام زائران مرقد امام ( ره) همزمان با ایام رحلت بنیانگذار انقلاب خبر داد.

به گزارش مهر، ناصر آل محمدی با اشاره به نزدیک شدن سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب، اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ دستگاه ناوگان مسافربری حمل و نقل عمومی برون شهری آماده اعزام زائران حرم مطهر حضرت امام (ره) است.

وی با بیان اینکه ستاد جابجایی زائران مرقد مطهر امام(ره) تشکیل شده، افزود: به همین منظور با برگزاری جلسات متعدد با کانون حمل و نقل مسافر و مدیران شرکت های مسافر استان، هماهنگی لازم برای اعزام زائران از سراسر استان گیلان انجام شده است.

به گفته وی، در سال گذشته بیش از هشت هزار نفر از زائران گیلانی مرقد امام(ره) با هماهنگی و پشتیبانی دست اندرکاران حمل و نقل استان با ۲۲۸ دستگاه وسیله نقلیه به حرم مطهر اعزام شدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد