صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







همایش «بازخوانی خط نورانی امام خمینی (ره)» در حسینیه شاهد شهر رشت

  نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز شرایط جامعه نیازمند خط نورانی، علمی و دقیق امام خمینی(ره) است. به گزارش فارس، آیت‌الله رضا رمضانی، ۹ خرداد در همایش «بازخوانی خط نورانی امام خمینی (ره)» در حسینیه شاهد شهر رشت، شرایط جامعه امروز را نیازمند خط نورانی امام (ره) دانست و اظهار کرد: […]

کد خبر : 21411 | 11:57 ق.ظ | ۱۰ خرداد , ۱۳۹۵

 photo_2016-05-30_22-18-45

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز شرایط جامعه نیازمند خط نورانی، علمی و دقیق امام خمینی(ره) است.

به گزارش فارس، آیت‌الله رضا رمضانی، ۹ خرداد در همایش «بازخوانی خط نورانی امام خمینی (ره)» در حسینیه شاهد شهر رشت، شرایط جامعه امروز را نیازمند خط نورانی امام (ره) دانست و اظهار کرد: امروز شرایط جامعه به گونه‌ای است که باید خط نورانی امام (ره) را به طور علمی و دقیق مد نظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی هنر، معجزه و کرامت را به دنبال داشته است، تصریح کرد: وقوع انقلاب اسلامی با ارائه تفکر صحیح و حضور افراد اتفاق افتاده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مردم برای تحقق انقلاب اسلامی به صحنه آمدند، تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی حمایت مردمی را داشتیم و حفظ این رکن بسیار مهم است.

رمضانی ادامه داد: پس از انقلاب با یکسری اصطلاحاتی مواجه هستیم که اسلامیت و جمهوریت را می‌خواهند از همدیگر جدا کنند اما این موضوع خسران‌آور است و در این زمینه نباید انعطاف نشان دهیم.

وی با تصریح بر اینکه به دنبال اسلام جامع در حوزه‌های فردی و اجتماعی هستیم، گفت: تفسیر صوفی مآبانه از آیات قرآن، خسران و به ضرر نظام است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اسلام انسان را در مقابل دشمن درونی و بیرونی مقاوم بار می‌آورد، اضافه کرد: اسلام دین رحمت و رسول اکرم (ص) پیامبر مهربانی و رحمت است.

به گفته رمضانی، اسلام حامل سه صلح با خود، دیگران و با خدا است و می‌خواهد بشر را با خود، دیگران و خدا آشتی دهد.

وی افزود: اکنون با پدیده ظلم، ستم، فقر، تبعیض و باند قدرت و ثروت در دنیا مواجه هستیم و به مظلومان زور می‌گویند و می‌خواهند بشریت را به فلاکت بکشانند.

photo_2016-05-30_22-17-37

* استکبار به دنبال انحراف جامعه بشری است

رمضانی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال انحراف جامعه بشری است، خاطرنشان کرد: انقلاب برپایه اسلام است و اسلام انقلابی‌ به ما درس مقاومت می‌دهد و در برابر زیاده‌خواهان ایستادگی می‌کند.

به گفته وی، اسلام انقلابی در برابر آنها که می‌خواهند باند قدرت و ثروت را تقویت کنند، می‌ایستد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اسلام انقلابی به معنای اسلام تحول‌گراست و در مقابل آنها که دنبال استکبار هستند، می‌ایستد.

رمضانی افزود: اسلام انقلابی تنها درباره وظیفه فردی نیست، بلکه وظیفه جمعی نسبت به ظلم را مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه اسلام رحمانی متعارض با اسلام انقلابی نیست، تصریح کرد: براساس مبنای انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی، باید سبک زندگی را مد نظر داشته باشیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پایان مسؤولیت مدیران در سبک زندگی را بسیار مهم دانست و متذکر شد: مردم رفتار مدیران ما را مشاهده می‌کنند.

photo_2016-05-30_22-17-48






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد