صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری همایش «۲۷ سال حدیث فراق در سایه رهبری حکیمانه» در رشت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشت از برگزاری همایش با عنوان «۲۷ سال حدیث فراق در سایه رهبری حکیمانه» در رشت خبر داد. حجت‌الاسلام صادق دوستار در جلسه تبلیغات اسلامی شهرستان رشت به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) در صدد حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) بودند و برای تبیین آن رنج‌ها و […]

کد خبر : 21432 | 11:33 ق.ظ | ۱۱ خرداد , ۱۳۹۵

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشت از برگزاری همایش با عنوان «۲۷ سال حدیث فراق در سایه رهبری حکیمانه» در رشت خبر داد.

حجت‌الاسلام صادق دوستار در جلسه تبلیغات اسلامی شهرستان رشت به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) در صدد حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) بودند و برای تبیین آن رنج‌ها و ناملایمات را پذیرفتند.

وی با بیان اینکه امروز نام امام خمینی(ره) در جهان می‌درخشد، افزود: امام خمینی(ره) با نهضت خود خواست تا انسان‌ها را از بندگی شرق و غرب نجات دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشت با اشاره به اینکه حرکت عظیم امام(ره) موجب شد تا ایران پرچمدار آزادیخواهی در دنیا شود، تصریح کرد: امروز ایران الگوی دیگر ملت‌های مسلمان است.

وی تبیین و ترویج اندیشه‌های ناب امام(ره) را از وظایف اصلی روحانیون دانست و گفت: مداحان، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها بهترین مروجان و مفسران ترویج فرهنگ ظلم‌ستیزی در اندیشه‌های امام راحل هستند.

دوستار به اجرای برنامه‌های مدون به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در رشت اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌های این مناسبت با هماهنگی هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و مردمی برگزار می‌شود.

وی مساجد شهری و روستایی رشت را برای برگزاری برنامه‌های مناسبت سالگرد ارتحال آماده اعلام کرد.

این مسؤول از برگزاری همایش با عنوان «۲۷ سال حدیث فراق در سایه رهبری حکیمانه» در رشت خبر داد و افزود: این همایش با حضور روحانیون، مداحان، هیأت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و عموم مردم برگزار می‌شود.

وی سخنران همایش مذکور را آیت‌الله فاطمی از مدرسان دروس خارج حوزه علمیه قم معرفی کرد و گفت: این همایش صبح روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه جاری در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

دوستار برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره) توسط مردم را ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: شورای فرهنگی در روستاها با محوریت روحانیون مستقر تشکیل و برنامه‌ها به صورت مردمی برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد