صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) شهرستان ماسال

فرمانده سپاه ناحیه ماسال از استقبال گسترده مردم این شهرستان برای ثبت‌نام در کاروان زائران مرقد امام(ره) خبر داد. حمید جانباز در جلسه بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) در فرمانداری شهرستان ماسال، نقش امام (ره) در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار کلیدی و محوری خواند. وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب استقلال […]

کد خبر : 21434 | 11:47 ق.ظ | ۱۱ خرداد , ۱۳۹۵

ماسال ۲۶

فرمانده سپاه ناحیه ماسال از استقبال گسترده مردم این شهرستان برای ثبت‌نام در کاروان زائران مرقد امام(ره) خبر داد.

حمید جانباز در جلسه بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) در فرمانداری شهرستان ماسال، نقش امام (ره) در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار کلیدی و محوری خواند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب استقلال کشور شده است، افزود: انقلاب اسلامی موجب شده تا کشورهای جهان به عظمت و قدرت ما پی ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال گفت: کشور ما طبق اسناد تاریخی در طول دوران قبل از انقلاب استقلال سیاسی نداشت اما پس از انقلاب با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، استقلال کشورمان مثال‌زدنی است.

وی از برنامه‌ریزی برای سالروز ارتحال امام راحل در ماسال خبر داد و یادآور شد: مردم این شهرستان در ویژه برنامه‌های روز ارتحال امام (ره) و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری حضوری باشکوه می‌یابند.

جانباز مذاکره آمریکا و کشورهای ۱+۵ را نشانه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسئول ارشد مذاکره کننده وزارت خارجه آمریکا عنوان کرد که زمانی ما حاضر نبودیم با ایران مذاکره کنیم اما وقتی دیدیم همچنان تعداد سانتریفیوژهای ایران رو به افزایش است مجبور به مذاکره شدیم.

وی از ثبت‌نام داوطلبان به حرم مطهر امام راحل خبر داد و یادآور شد: استقبال مردم ماسال برای ثبت‌نام کاروان زائران مرقدم امام(ره) گسترده بوده و نشانه اوج علاقه‌مندی مردم شهرستان به شخصیت امام خمینی(ره) است.

فرماندار ماسال نیز در نشست مذکور با اشاره به اعزام ۱۵ زائر پیاده و ۲۰۰ زائر سواره از این شهرستان به مقصد مرقد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: انواع برنامه‌های فرهنگی در ایام ارتحال امام (ره) برگزار می‌شود.

محمود قاسم‌نژاد، برگزاری ویژه برنامه ارتحال امام(ره) در شب رحلت ایشان، حرکت هیأت عزاداری در روز ارتحال، برپایی نمایشگاه آثار امام(ره) و مسابقه کتابخوانی با موضوع وصیتنامه حضرت امام  و… را از جمله برنامه‌های شاخص ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان ماسال عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد