صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن ۱۴ خرداد

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت «بیست و هفتمین سالروز بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره): ماه خرداد با رخدادهای متفاوت، از آغازین روزهای نهضت عظیم حضرت امام خمینی(ره) تا به امروز در حافظۀ ملت ایران ماندگار شده و در تاریخ پرتلاطم این سرزمین به ثبت رسیده است؛ خرداد سال ۱۳۶۸ […]

کد خبر : 21444 | 8:59 ق.ظ | ۱۲ خرداد , ۱۳۹۵

شورا ۶۷

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت «بیست و هفتمین سالروز بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره):

ماه خرداد با رخدادهای متفاوت، از آغازین روزهای نهضت عظیم حضرت امام خمینی(ره) تا به امروز در حافظۀ ملت ایران ماندگار شده و در تاریخ پرتلاطم این سرزمین به ثبت رسیده است؛ خرداد سال ۱۳۶۸ آبستن اتفاقی شد که جان‌های میلیون‌ها دوستدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را متألم نمود. حادثه‌ای که نه تنها مردم ایران بلکه نگاه آزادگان جهان را به خود معطوف کرد؛ رحلت مردی بزرگ از سلالۀ خوبان و پاکان عالم، بزرگ مردی که این انقلاب بی نام او در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، دست خدا بر روی زمین بود و هدیه‌ای آسمانی و ملکوتی برای خاکیان. صدای امام(ره) برای مردم ایران، صدایی باصلابت بود و پیام آزادی‌خواهی و استکبارستیزی‌اش نه تنها در گوشِ جان ملت ایران بلکه مسلمانان منطقه و استقلال‌طلبان جای‌جای گیتی پیچید و از این مرجع دینی، نماد راستین مبارزِ فی‌سبیل الله و از سیرۀ ایشان، الگوی مقاومت و ایستادگی در برابر استیلای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی شرق و غرب بر مسلمانان و مظلومان جهان ساخت.

امام خمینى(ره) در طول عمر گرانبهای خود همواره تمام توان و هستی خویش را براى تحقق‌ اسلام ناب محمدی(ص) به کار گرفت و در این مسیر رنج‌های فراوانی را تحمل نمود تا در لحظه عروج، سبکبال به دیدار یگانه معبودی رود که تمام عمرش را براى جلب رضاى او سپری کرده بود و هرگز قامت بلندش جز در برابر او، در مقابل هیچ قدرتى خم نشد. روحِ خدا چه عارفانه «با دلى آرام و قلبى مطمئن و روحى شاد و ضمیرى امیدوار به فضل خدا» به وصال محبوب خویش رسید.

امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاودان و انوار وجود پربرکتش خاموش‌نشدنی‌ست. یگانه مردی که با زلال اندیشه‌های ناب و هدایت‌های داهیانه، نهضت الهی‌اش را با بنیان گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رساند. به‌راستی که نام این بزرگ مرد تاریخ برای همیشه در قلب مسلمین و آزاداندیشان جهان ماندگار و یادش در خاطره‌ها جاودانه گشته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی امام‌خمینی(ره) از مردم غیور و ولایتمدار گیلان دعوت می‌نماید تا با حضور پرشور و گسترده خود در مراسم استانی بیست و هفتمین سالروز بزرگداشت حضرت امام(ره) که راس ساعت ۱۰ صبح روز ۱۴ خرداد در مصلی امام‌خمینی(ره) شهر رشت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری (دادستان کل کشور) برگزار می گردد و همچنین سایر مراسم در سراسر استان، ضمن تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی)، همچون گذشته پایبندی خود را به اندیشه و راه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به منصۀ ظهور برسانند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد