صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شیعیان و اهل تسنن «اسالم»، مرقد مطهر امام خمینی(ره) را زیارت کردند

۴۲ نفر از مردم مومن و انقلابی شیعه و سنی اسالم به همراه امام جمعه این شهر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را زیارت کردند. گزارش شبستان، حجت الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه اسالم در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و در جمع زائرین اسالمی طی سخنانی با […]

کد خبر : 21452 | 1:01 ب.ظ | ۱۲ خرداد , ۱۳۹۵

zze6fj0q

۴۲ نفر از مردم مومن و انقلابی شیعه و سنی اسالم به همراه امام جمعه این شهر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را زیارت کردند.

گزارش شبستان، حجت الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه اسالم در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و در جمع زائرین اسالمی طی سخنانی با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، اظهارکرد: امام خمینی(ره) توانستند به چهره دنیای اسلام پس از خود را درخشان و نورانیت خاصی ببخشند و امروز وظیفه همگان است تا این اندیشه‏‌ها را پاس بداریم.

وی با اشاره به استقلال و استکبارستیزی کشور در سایه آرمان های والای امام خمینی(ره) تصریح کرد: حرکت خودجوش مردمی در برپایی عزاداری رحلت جانسوز امام خمینی(ره) نشان دهنده عشق و وفاداری به امام راحل و اهداف والای ایشان است.

امام جمعه اسالم افزود: ما الان در کنار مردی هستیم که کاخ های استکبار را لرزاندند مردی که در کنار فرزندان شهیدش؛ در کنار هزاران شهید گلگون کفن آرمیده اند.

حجت الاسلام جدایی گفت: امام خمینی در قرن بیستم اخلاص را به تمام معنا به تماشا نشستند  اخلاص را عینی کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی مردی ربانی و الهی بودند که در عصر حاضر تحولی بزرگ آفریدند، خاطرنشان کرد: همه ما مدیون این مرد بزرگ و آسمانی هستیم.

امام جمعه اسالم ادامه داد: امام راحل می‌فرمودند من در همه امور دست خدا را می‌دیدم انقلابی که چنین باشد باید هم انقلابی بماند و امروز مقام معظم رهبری بر همان روش و راه تاکید دارند.

حجت الاسلام جدایی گفت: مهم ترین مساله الان حفظ روحیه انقلابی و وفاداری به آرمان های امام است.

گفتنی است، این سفر با حمایت خاص سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان انجام شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد