صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم «یاد یار» در بندر آستارا

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا از برگزاری مراسم «یاد یار» به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در این واحد دانشگاهی خبر داد. علی حیدر جوینده، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا با تسلیت ایام سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به خبرنگار […]

کد خبر : 21455 | 1:03 ب.ظ | ۱۲ خرداد , ۱۳۹۵

امام خمینی

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا از برگزاری مراسم «یاد یار» به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در این واحد دانشگاهی خبر داد.

علی حیدر جوینده، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا با تسلیت ایام سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: امام راحل بر گردن یکایک ما حق دارند و ادای حق آن شخصیت الهی تبیین اندیشه های آن بزرگوار در بین مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان است.

وی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بعد از انبیاء و امامان معصوم(علیه السلام) شخصیتی بی‌نظیر در طول تاریخ است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) تنها رهبری است که بعد از رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم ) و ائمه اطهار(علیه الاسلام) توانست مسیر نور و روشنایی و رسیدن به سعادت و خوشبختی را برای جامعه اسلامی ترسیم کند.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا از برگزاری مراسم عزاداری با عنوان « یاد یار» به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در این دانشگاه خبر داد و افزود: این مراسم  روز چهارشنبه (۱۲ خرداد) راس ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در محل مسجد ابوالفضل العباس(علیه السلام) دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار می‌شود.

جوینده، مداحی توسط کربلایی خلیل خوبکار در سوگ سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را از بخش های این مراسم عنوان کرد و گفت: این مراسم با حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد