صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یاد و خاطره آیت الله احسانبخش همواره ماندگار است

در آستانه ی سالروز شهادت آیت الله احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در گیلان، خانواده وی با استاندار گیلان دیدار کردند. به گزارش ایسنا، دکترمحمدعلی نجفی در دیدار صمیمی با خانواده آیت الله احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در گیلان در آستانه سالروز شهادت ایشان، با اشاره به خدمات اجرایی، علمی، فقهی و مبارزاتی ماندگار آیت الله احسانبخش، […]

کد خبر : 21492 | 7:27 ق.ظ | ۱۳ خرداد , ۱۳۹۵

IMG_5310

در آستانه ی سالروز شهادت آیت الله احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در گیلان، خانواده وی با استاندار گیلان دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، دکترمحمدعلی نجفی در دیدار صمیمی با خانواده آیت الله احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در گیلان در آستانه سالروز شهادت ایشان، با اشاره به خدمات اجرایی، علمی، فقهی و مبارزاتی ماندگار آیت الله احسانبخش، گفت: یاد و خاطره این عالم مبارز در اذهان مردم گیلان همواره زنده و ماندگار است.

وی یکی از این خدمات ارزشمند را تاثیرگذاری آیت الله احسانبخش در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: ارسال کمک های هزار کامیونی مردم گیلان با محوریت ایشان جلوه ای از مردم داری روحانیت پس از انقلاب اسلامی است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: ایشان همواره به دغدغه های مردم توجه داشتند و این روحیه الگویی برای ما مسئولان است. در واقع ثروت ارزشمندی که آیت الله احسانبخش در بعد اجتماعی از خود برجای گذاشت محبوبیت در بین مردم بود.

نجفی خاطرنشان کرد: در برگزاری مراسم آیت الله احسانبخش هر یک از دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی ایشان را نماد افتخار گیلان می دانند و با علاقه پای کار هستند.

استاندار گیلان همچنین از کمک استانداری برای نشر آثار آیت الله احسانبخش بویژه کتاب «آثارالصادقین» خبر داد.

آیت الله صادق احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در فروردین ماه ۱۳۶۱ در مسجد کاسه فروشان مورد حمله تروریستی قرار گرفت و پس از سال ها تحمل جراحت ناشی از این اقدام، چهاردهم خردادماه ۱۳۸۰ دعوت حق را لبیک گفت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد