صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تشیع پیکر شهید «جهانگیر جعفری‌نیا» چهاردهمین شهید مدافع حرم گیلان +تصاویر

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان به شهادت جهانگیر جعفری‌نیا در منطقه عمومی جنوب حلب اشاره کرد و گفت: جهانگیر جعفری‌نیا چهاردهمین شهید مدافع حرم گیلان است. عباس بایرامی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شهادت جهانگیر جعفری‌نیا در منطقه عمومی جنوب حلب در کشور سوریه اظهار کرد: شهید جهانگیر جعفری‌نیا فرماندهی گردان […]

کد خبر : 21659 | 2:07 ب.ظ | ۱۷ خرداد , ۱۳۹۵

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان به شهادت جهانگیر جعفری‌نیا در منطقه عمومی جنوب حلب اشاره کرد و گفت: جهانگیر جعفری‌نیا چهاردهمین شهید مدافع حرم گیلان است.

عباس بایرامی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شهادت جهانگیر جعفری‌نیا در منطقه عمومی جنوب حلب در کشور سوریه اظهار کرد: شهید جهانگیر جعفری‌نیا فرماندهی گردان تکاور لشکر ۱۶ قدس گیلان را به عهده داشت و سال‌های طولانی در مکان‌های رزم متفاوت و ماموریت‌های بسیار در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی بود.

وی به ماموریت‌های مستشاری شهید جهانگیر جعفری‌نیا در کشور سوریه اشاره کرد و افزود: جعفری‌نیا در یکی از عملیات‌ها در سوریه مجروح شده بود و در روز جمعه ۱۴ خردادماه جاری با پاتک دشمن در منطقه عمومی جنوب حلب به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهید جهانگیر جعفری‌نیا دارای همسر و دو فرزند دختر است، تصریح کرد: شهید جهانگیر جعفری‌نیا دارای خانواده‌ای بسیار متدین، مذهبی و انقلابی است به طوری که تمام خانواده را برای شهادت خود آماده نگه‌داشته بود و در راه دفاع از حرم زینب(س) به شهادت رسید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

http://gilan.isna.ir//Files/News/Image/13953/62457.jpg

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد