صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تقویت گفتمان رهبری موجب مصونیت کشور از آسیب‌ها می‌شود

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت تقویت صیانت از جایگاه ولی‌فقیه، گفت: همه ما باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم، زیرا تقویت گفتمان رهبری موجب حفظ کشور از آسیب‌ها می‌شود. آیت‌الله رضا رمضانی در گفت‌وگو با فارس، درباره نفوذ دشمن، اظهار کرد: تاکنون مواجه با نفوذ در عرصه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی […]

کد خبر : 21664 | 12:53 ب.ظ | ۱۸ خرداد , ۱۳۹۵

رمضانی15

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت تقویت صیانت از جایگاه ولی‌فقیه، گفت: همه ما باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم، زیرا تقویت گفتمان رهبری موجب حفظ کشور از آسیب‌ها می‌شود.

آیت‌الله رضا رمضانی در گفت‌وگو با فارس، درباره نفوذ دشمن، اظهار کرد: تاکنون مواجه با نفوذ در عرصه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده‌ایم و باید مانع از هر نوع نفوذ در کشور شویم.

وی به فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره نفوذ اشاره کرد و افزود: رهبری سخنانی را مطرح فرمودند که کشورهای اسلامی به بیگانگان اجازه نفوذ ندهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مدیریت پنهان در عرصه استکبار وجود دارد، تصریح کرد: ایران سد جدی در مقابل برنامه‌های استکبار است.

وی با تأکید بر اینکه باید مراقبت حرکات و نفوذ دشمن باشیم، گفت: طرف مقابل ایران به تعهدات خود در برجام عمل نکرد، بنابراین باید مراقب نفوذها باشیم.

رمضانی با اشاره به اینکه اگر به اقتدار نمی‌رسیدیم آنها تن به مذاکرات نمی‌دادند، خاطرنشان کرد: همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم، زیرا تقویت گفتمان رهبری موجب حفظ کشور از آسیب‌ها می‌شود.

وی تقویت رهبری و صیانت از جایگاه ولایت‌فقیه را ضرورت همگان دانست و یادآور شد: اگر همه ما ملزم به پیاده کردن آنچه رهبری فرمودند شویم، کشور ما از آسیب‌ها مصون می‌ماند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری برپایی جلسات آزاداندیشی در فضای دانشگاهی و پاسخ به شبهات دانشجویان را مهم خواند و اظهار کرد: نسل جوان دانشجویان آینده‌ساز نظام هستند و پرسش‌هایی را مطرح می‌کنند که باید به آنها پاسخ‌های درست داده شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد