صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشن میلاد کریم آل‌ طاها در گیلان

معاون فرهنگی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری مراسم جشن میلاد کریم آل‌ طاها در بقاع متبرکه این استان خبر داد. محمد قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) سلسله جشن‌های باشکوهی […]

کد خبر : 21666 | 12:27 ب.ظ | ۱۹ خرداد , ۱۳۹۵

امام حسن ۲۵

معاون فرهنگی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری مراسم جشن میلاد کریم آل‌ طاها در بقاع متبرکه این استان خبر داد.

محمد قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) سلسله جشن‌های باشکوهی با عنوان «کریم آل‌طاها» در بقاع متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

وی برپایی سفره‌های کریمانه افطار در برخی از بقاع متبرکه استان، برپایی نماز جماعت، مراسم دعا و محفل قرآن را از جمله برنامه‌های اوقاف گیلان در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

معاون فرهنگی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در این استان، گفت: مسابقات کشوری قرآن کریم از تاریخ ۲۵ مهر ماه تا پنجم آبان ماه امسال با میزبانی گیلان و حضور حافظان و قاریان قرآن کریم از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اخیراً بازدیدی با حضور مدیرکل مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از محل برگزاری مسابقات واقع در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا وسیما در زیبا کنار انجام شد.

قاسم‌پور با دعوت از فعالان قرآنی گیلان برای حضور در مسابقات مذکور، تصریح کرد: از تمام جامعه قرآنی استان و اساتید این عرصه برای شرکت و برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات دعوت می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره آقاسید جلال‌الدین اشرف، خاطرنشان کرد: امسال این کنگره به دلیل تقارن آن با مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان با تأخیر برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد