صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری یادواره شهدای هفت تیر با محوریت شهید عبدالکریمی در شهرستان لنگرود

فرماندار لنگرود از برگزاری یادواره استانی بزرگداشت شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی در لنگرود خبر داد و گفت: محوریت شهدای هفتم تیر گیلان در لنگرود، شهید عبدالکریمی است که مبدا هدایت، انقلاب و روشن فکری دینی بودند. سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در جلسه بزرگداشت شهدای هفتم تیر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار […]

کد خبر : 21730 | 11:48 ق.ظ | ۲۷ خرداد , ۱۳۹۵

عبدالکریمی

فرماندار لنگرود از برگزاری یادواره استانی بزرگداشت شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی در لنگرود خبر داد و گفت: محوریت شهدای هفتم تیر گیلان در لنگرود، شهید عبدالکریمی است که مبدا هدایت، انقلاب و روشن فکری دینی بودند.

سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در جلسه بزرگداشت شهدای هفتم تیر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: بزرگداشت شهدای هفتم تیر فرصتی است تا جنایات منافقین بیان و دشمنان بدانند که گذشت زمان موجب فراموشی و محو این جنایات از اذهان مردم نمی شود.

وی با بیان اینکه هر ساله برای گرامیداشت هفتم تیر برنامه های ویژه ای با عناوین مختلف برگزار می شود، افزود: هفته قوه قضائیه فرصتی است تا خدمات دستگاه قضائی کشور به اطلاع مردم برسد.

جوادپوراز برگزاری یادواره استانی بزرگداشت شهدای هفتم تیربا محوریت شهید عبدالکریمی در لنگرود خبر داد و تصریح کرد: محوریت شهدای هفتم تیر گیلان، شهید عبدالکریمی است که مبدا هدایت، انقلاب و روشن فکری دینی بودند و در بین مردم و در بطن مردم گیلان به تبلیغ دین و مبارزه با انحرافات زمان شاه می پرداخت.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه مزار این شهید بزرگوار در لنگرود است، خاطرنشان کرد: شهید عبدالکریمی قبل از انقلاب باب روشن کردن اذهان مردم را به عهده داشت و درکنار مردم و در مسیر مردم بود.

وی با تاکید براینکه این مراسم باید به نحو شایسته و باشکوه برگزار شود، اظهار کرد: شرط این کار نیز همکاری و همدلی است و دانشگاه ها، آموزش و پرورش، اصناف و بازاریان و تمام مجموعه باید بسیج شوند تا این یادواره استانی الگویی برای سال های بعد قرار گیرد.

جوادپور از مسئولان فرهنگی و تبلیغی استان از جمله شورای هماهنگی تبلیغات و بنیاد شهید استان درخواست کرد برای بزرگداشت شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی سرمایه گذاری بیشتری کنند تا خدمات این شهدا بیان شود و شهرستان لنگرود نیز آمادگی کامل دارد که میزبان این مراسم باشد.

محمدرضا محمدی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان لنگرود به وجود شهیدانی همچون شهید املاکی، نورانی و عبدالکریمی افتخار می کند، گفت: امسال در خصوص بزرگداشت شهدای هفتم تیر ستادی تشکیل و یادواره استانی شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی در لنگرود برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سخنران کشوری برای این مراسم دعوت خواهد شد، تصریح کرد: افتخار می کنیم که خدمت کوچکی نسبت به بزرگداشت این شهدا انجام دهیم .

محمدی بر برگزاری باشکوه این مراسم تاکید و اظهار کرد: یادواره استانی شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی به احتمال زیاد ششم تیر در لنگرود برگزار می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد