صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست شهرستان صومعه‌سرا/ از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری راهپیمایی استفاده شود

فرماندار صومعه‌سرا گفت: حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب اقتدار مسلمانان می‌شود. به گزارش ایسنا، دکتر حسین اسماعیل‌پور در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس که در سالن احتماعات فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد، با اشاره به لیالی قدر اظهار کرد: شب‌های قدر بهترین فرصت برای خودسازی نفس است. وی به برگزاری راهپیمایی […]

کد خبر : 21866 | 7:20 ب.ظ | ۵ تیر , ۱۳۹۵

اسماعیل پور فرماندار صومعه سرا ۰۱۸

فرماندار صومعه‌سرا گفت: حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب اقتدار مسلمانان می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین اسماعیل‌پور در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس که در سالن احتماعات فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد، با اشاره به لیالی قدر اظهار کرد: شب‌های قدر بهترین فرصت برای خودسازی نفس است.

وی به برگزاری راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است.

فرماندار صومعه‌سرا با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه و حضور پر شور  مردم و مسئولین در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس موحب اقتدار مسلمانان می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال مراسم راهپیمایی روز قدس بهتر از سال‌های گذشته در شهرستان برگزار می‌شود، گفت: مطلوب است از تمامی ظرفیت‌های ادارات شهرستان برای برگزاری بهتر راهپیمایی استفاده شود.

اسماعیل‌پور بر تعامل و همکاری مسئولین و ادارات در جهت برگزاری راهپیمایی تاکید کرد و افزود: روز جهانی قدس روز اتحاد و وحدت مسلمانان جهان با ملت مظلوم فلسطین است.

وی به برگزاری جلسات فرعی این ستاد در بخش‌ها اشاره و تصریح کرد: بخشداران و شهرداران باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی را با توجه به اهمیت این روز انجام دهند.

اسماعیل‌پور خواستار فضاسازی و تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی مناسب راهپیمایی روز قدس شد و گفت: فضای راهپیمایی روز قدس باید نماد استکبار ستیزی مردم باشد.

وی حضور اصناف،هیئت‌های ورزشی، جمعیت هلال احمر، تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و… را در راهپیمایی روز قدس مهم خواند و ادامه داد: تدابیر امنیتی، استقرار واحدهای آتش‌نشانی، ایستگاه سلامت بهداشت و درمان و…در طول مسیر راهیپمایی در شهرستان باید صورت گیرد.

اسماعیل‌پور اطلاع‌رسانی توسط رسانه‌ها و فضای مجازی را در خصوص راهپیمایی روز قدس مهم خواند و تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود سخنران این مراسم، از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در شهرستان باشد.

فرماندار صومعه‌سرا در پایان به آغاز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش‌های شهرستان راس ساعت ۱۰ اشاره و اظهار کرد: مراسم راهپیمایی روز قدس در صومعه‌سرا راس ساعت ۱۱ از مقابل سپاه پاسداران شهرستان آغاز می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد