صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر

هرساله ایام تیرماه یادآور خاطرات دردناک از دست دادن بهترین یاران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که از یک سو نشانگر عمق سیاهی افکار و اندیشه های دشمنان نظام اسلامی و از یک سو مهر تأییدی در صحیفه انقلاب اسلامی برای نیل به اهداف والای این نظام است. نامگذاری هفته ای که مزین گشته […]

کد خبر : 21902 | 7:46 ب.ظ | ۶ تیر , ۱۳۹۵

پیام مشترک ۵۱

هرساله ایام تیرماه یادآور خاطرات دردناک از دست دادن بهترین یاران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که از یک سو نشانگر عمق سیاهی افکار و اندیشه های دشمنان نظام اسلامی و از یک سو مهر تأییدی در صحیفه انقلاب اسلامی برای نیل به اهداف والای این نظام است.

نامگذاری هفته ای که مزین گشته به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب و امام (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه، بیانگر رسالت سنگین و دستاوردهای دستگاه قضایی پس از پیروزی انقلاب در مسیر بسط و گسترش حلاوتِ عدالت در کام مردمان این مرز و بوم بوده که راهبرد اصلی آن بر مبنای احقاق حقوق مظلومان شکل گرفته است.

بی‌تردید تاکنون قوه‌ی قضائیه با بهره جستن از شرع مقدس، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده و در راستای اجرای عدالت گامهای موثری برداشته است که هفته بزرگ داشت قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران متعهد این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

اینجانبان یاد و خاطره آن مردان سترگ را که سالروز شهادتشان مقارن با لیالی پرفیض قدر و ایام شهادت مولی الموحدین علی(ع) گشته، گرامی داشته و امیدواریم دست اندرکاران و خدمتگزاران خدوم دستگاه قضائی استان با استعانت از خداوند متعال در انجام مسئولیت خطیر تحقق عدالت به عنوان گفتمان برجسته انقلاب اسلامی همواره موفق و سربلند باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد