صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهرستان ماسال/ نامگذاری آخرین روز جمعه به نام روز قدس تدبیر امام راحل بود

فرماندار ماسال گفت: صدای ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به بسیاری از کشورها و نخبگان هنری و ورزشی دنیا رسیده و آنها را با خود همراه کرده است. به گزارش فارس، محمود قاسم‌نژاد در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: نامگذاری آخرین […]

کد خبر : 21983 | 12:02 ب.ظ | ۹ تیر , ۱۳۹۵

قاسم نژاد ماسال 15

فرماندار ماسال گفت: صدای ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به بسیاری از کشورها و نخبگان هنری و ورزشی دنیا رسیده و آنها را با خود همراه کرده است.

به گزارش فارس، محمود قاسم‌نژاد در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: نامگذاری آخرین روز جمعه به نام روز قدس تدبیر امام راحل بود.

وی با بیان اینکه این نامگذاری توطئه دشمنان را خنثی کرد، افزود: روز جهانی قدس به جهان اسلام تعلق دارد.

فرماندار ماسال با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در این شهرستان تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در دو شهر ماسال و شاندرمن برگزار می‌شود.

وی مسیر بر گزاری راهپیمایی روز قدس در شهر ماسال را از مقابل فرماندهی سپاه این شهرستان تا مسجد جامع ماسال عنوان کرد.

قاسم‌نژاد عنوان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شاندرمن نیز از مقابل بسیج این شهر تا مسجد جامع برگزار می‌شود.

وی به خنثی‌سازی چند عملیات تروریستی در مناطق کشور توسط نیروهای امنیتی و انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: با هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری و هوشیاری کامل نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، دشمنان انجام عملیات‌های تروریستی خود در کشور را به گور می‌برند.

فرماندار ماسال با بیان اینکه صدای ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به بسیاری از کشورها و نخبگان هنری و ورزشی نیز رسیده است، متذکر شد: بسیاری از افراد سرشناس جهانی برای گسترش این حرکت مظلوم خواهانه با مسلمانان هم‌صدا شده‌اند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد