صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آمریکا باید به عنوان رژیم ضد حقوق بشر شناسانده شود

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان گفت: آمریکا دارای کارنامه سیاه نسبت به حقوق بشر است و رژیم پلید آمریکا باید در جهان به‌عنوان ضد حقوق بشر شناسانده شود. حجت الاسلام محمدجمالی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: آمریکا ظلم‌ها و ستم‌هایی را علیه ایران روا داشته است که هرگز آن را […]

کد خبر : 21998 | 10:32 ق.ظ | ۱۰ تیر , ۱۳۹۵

حجت الاسلام و المسلمین محمد جمالی

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان گفت: آمریکا دارای کارنامه سیاه نسبت به حقوق بشر است و رژیم پلید آمریکا باید در جهان به‌عنوان ضد حقوق بشر شناسانده شود.

حجت الاسلام محمدجمالی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: آمریکا ظلم‌ها و ستم‌هایی را علیه ایران روا داشته است که هرگز آن را فراموش نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا نقش اصلی در طراحی کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ داشته است گفت: حمایت همه جانبه از رژیم جنایتکار پهلوی و سازماندهی، آموزش و تحویل امکانات به سازمان مخوف ساواک از نقش‌های این کشور بوده است.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه مخالفت و جلوگیری از ملی شدن صنعت نفت و طراحی کودتای ناموفق نظامی ژنرال هایزر در سال ۵۷ با دسیسه‌های آمریکا صورت گرفت افزود: حمله نظامی به طبس در اوایل انقلاب نیز از برنامه‌ریزی‌های این جنایتکاران بوده است که با امدادهای غیبی با طوفان شن همراه شد و آنها را ساقط کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان با بیان اینکه حمایت و سازماندهی منافقان که ترور کودکان و زنان و حتی برخی از مسئولان را به همراه داشت از دیگر خیانتهای آمریکاست افزود: آمریکا با سازماندهی، آموزش و از همه مهمتر کمک‌های مالی و نظامی به گروه‌های ضدانقلاب در غرب ایران قصد حمایت از آنها را داشت.

حجت الاسلام جمالی مهمترین عامل تحریک صدام در جنگ نابرابر و ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی را  آمریکا دانست و گفت: در اختیار گذاشتن انواع سلاح‌ها از جمله سلاح‌های شیمیایی از اقدامات دیگر آمریکای جنایتکار است.

وی با اشاره به حمله مستقیم آمریکا به سکوهای نفتی ایران در سال ۱۳۶۶ خاطرنشان کرد: یکی دیگر از جنایات آمریکا جنایت پرتاب موشک از ناو نظامی مستقر در خلیج فارس به هواپیمای ایرباس بود که جمع زیادی از کودکان و زنان را در خلیج فارس به شهادت رسانید.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تحریک کردن برخی از کشورهای اروپایی و استفاده از حق وتو در شورای امنیت و اقدام مستقیم در تحریم‌های ظالمانه اقتصادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه داشتن سلاح‌های هسته ای از دیگر اقدامات آمریکاست.

جمالی حمله همه جانبه تهاجم فرهنگی از طریق ماهواره، اینترنت و شبکه‌های مجازی که بر علیه ارزش‌ها و باورهای مردم ایران اسلامی است و باعث ترویج برهنگی، فساد و فحشا می‌شود را از جمله اهداف آمریکای ستمکار برشمرد و اظهار کرد: عدم پایبندی به تعهدات و قراردادهای بین المللی در برجام و کارشکنی از دیگر اقدامات آمریکا است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا فعالیت‌های گسترده‌ای  برای محروم کردن ملت ایران از دانش و فناوری صلح آمیز هسته ای را در دستور کار قرار دارد گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای که با همکاری اسرائیل غاصب صورت گرفت برای رسیدن به این هدف بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار اکنون با حمایت و تحریک از جریان‌ها و گروه‌های سیاسی مخالف نظام در داخل کشور قصد بر ایجاد ناامنی و عدم ثبات در کشور را دارد گفت: تحریک اختلافات شیعه و سنی از اقدامات حقیرانه آنها است که مقام معظم رهبری آن را تشیع لندنی و تسنن آمریکایی نام‌گذاری کردند.

جمالی با بیان اینکه هر کسی در دنیا می‌تواند ادعای طرفداری از حقوق بشر را داشته باشد ولی آمریکا حق این ادعا را ندارد گفت: آمریکا دارای کارنامه سیاه نسبت به حقوق بشر است و از ۱۰۰ حرکت خلاف حقوق بشر ۹۰ رقم آن مربوط به آمریکا است و رژیم پلید آمریکا باید در جهان به‌عنوان ضد حقوق بشر شناسانده شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد