صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت سپاه قدس گیلان از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه مردم این استان را به حضوری باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. در بخشی از بیانیه سپاه قدس گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس ذکر کرده است: روز جهانی قدس ابتکار معجزه‌گون معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان ابتکار راهبردی و اعلام برائت […]

کد خبر : 22012 | 7:12 ب.ظ | ۱۰ تیر , ۱۳۹۵

سپاه15

سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه مردم این استان را به حضوری باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در بخشی از بیانیه سپاه قدس گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس ذکر کرده است: روز جهانی قدس ابتکار معجزه‌گون معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان ابتکار راهبردی و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بوده است.

این بیانیه می‌افزاید: طراحی هوشمندانه و فرصت‌سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال دفع غده سرطانی «اسرائیل» به عنوان اولویت نخست جهان اسلامی، روز اسلام و دادخواهی از بیداری است.

سپاه قدس گیلان در بخش دیگری از بیانیه خود آورده است: امروز وضعیت معادلات جهانی به ویژه روند معادلات منطقه موج بیداری اسلامی و استکبار ستیزی جهانی و خیزش ضد سرمایه‌داری و افول هژمونی جبهه استکبار و نظام سلطه در صدد شکستن موانع و چالش‌های موجود است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز نه تنها فلسطین، که جهان اسلام از مصر و عربستان و تونس، لیبی و یمن و بحرین، سوریه و عراق و اردن و … برای یافتن هویت حقیقی و رهانیدن خویش از زیر سلطه سفاکانه رژیم‌های پوشالی و وابسته به غرب در تکاپو، به انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران تأسی می‌جویند که بی‌تردید هدف طراحان فتنه جریان عبری عربی غربی و حمله به یمن و سوریه و عراق به حاشیه کشاندن این مهم است.

در بیانیه سپاه قدس گیلان روز قدس به عنوان روز تجلی حضور باشکوه امت پیامبر اعظم(ص) و آزادیخواهان و ظلم ستیزان عالم ترسیم شده و در ادامه آمده است: تمام کسانی که شعله‌ای از نور انسانیت و آزادگی  در وجودشان روشن است، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم و فریادهای اعتراض آمیز خود را مانند همیشه با پیروی از فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز در راهپیمایی عظیم و تاریخی روز جهانی قدس را به گوش جهانیان و سکوت تلخ و بی‌شرمانه نکبت‌بار سازمان ملل و سازمان‌های حمایت از حقوق بشر می‌رساند.

سپاه قدس گیلان ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، از آحاد مردم ولایت‌مدار، رشید و شهید پرور گیلان دعوت می‌کند که در راهپیمایی روز جهانی قدس با حفظ وحدت و انسجام یکپارچه حضوری گسترده یابند و با ملل آزاده و حق‌طلب جهان همصدا شوند که سرانجام وعده الهی که پیروزی حق بر باطل پیروزی است، محقق می‌شود.

به گزارش فارس، رده‌های اقشاری بسیج سپاه ناحیه مرکزی رشت، مجمع عالی بسیجیان استان، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج کارمندان بسیج کارگری، بسیج حقوقدانان، بسیج جامعه زنان، بسیج دانش آموزی، بسیج علمی پژوهشی، بسیج هنرمندان، بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، بسیج رسانه، بسیج کشاورزی، بسیج سازندگی، بسیج مهندسان، بسیج مساجد، بسیج مداحان، بسیج طلاب، بسیج اصناف و بسیج فرهنگیان هرکدام با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، از عموم مردم شهیدپرور گیلان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرده‌اند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد