صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسابقات تیراندازی گرامیداشت روز جهانی قدس در شهرستان فومن

یکدوره مسابقه تیراندازی تراپ با عنوان گرامیداشت روز جهانی قدس در شهرستان فومن استان گیلان برگزار شد. به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابت های یکروزه ، حدود ۲۰ نفر از ورزشکاران علاقمند به این رشته ورزشی از شهرها و بخشهای صومعه سرا ، شفت و فومن حضور داشتند . ورزشکاران شرکت کننده در […]

کد خبر : 22157 | 11:53 ق.ظ | ۱۴ تیر , ۱۳۹۵

یکدوره مسابقه تیراندازی تراپ با عنوان گرامیداشت روز جهانی قدس در شهرستان فومن استان گیلان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابت های یکروزه ، حدود ۲۰ نفر از ورزشکاران علاقمند به این رشته ورزشی از شهرها و بخشهای صومعه سرا ، شفت و فومن حضور داشتند .

ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها زیر نظر هیات تیراندازی فومن و در رشته تیراندازی تراپ و در روستای روبارچیره شهرستان فومن با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این دوره از رقابت ها ، عبداللهی از شفت توانست با کسب بیشترین امتیاز ، عنوان قهرمانی رقابت های تیراندازی تراپ گرامیداشت روز جهانی قدس را به خود اختصاص دهد .
همچنین صالحی از فومن در مکان دوم این دوره از رقابتها قرار گرفت و تیزهوش از صومعه سرا نیز عنوان سوم مسابقات تیراندازی گرامیداشت روز جهانی قدس را کسب کرد .
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات تیراندازی تراپ گرامیداشت روز جهانی قدس ، جوایزی اهداء شد .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد