صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







تجمع «مدافعان حریم خانواده» در رشت برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: به‌مناسبت روز ملی عفاف و حجاب تجمع مدافعان حریم خانواده در رشت برگزار می‌شود. سرهنگ مجید دوهندو در گفت‌وگو با تسنیماظهار داشت: در روز ملی عفاف و حجاب، تجمع مدافعان عفاف و حجاب با عنوان مدافعان حریم خانواده ساعت ۱۸ عصر ۲۱ تیرماه در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت […]

کد خبر : 22183 | 11:21 ق.ظ | ۲۱ تیر , ۱۳۹۵

دوهندو ۰۲۶

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: به‌مناسبت روز ملی عفاف و حجاب تجمع مدافعان حریم خانواده در رشت برگزار می‌شود.

سرهنگ مجید دوهندو در گفت‌وگو با تسنیماظهار داشت: در روز ملی عفاف و حجاب، تجمع مدافعان عفاف و حجاب با عنوان مدافعان حریم خانواده ساعت ۱۸ عصر ۲۱ تیرماه در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون دشمن برای از بین بردن حجاب و عفاف عزم خود را جزم کرده است خاطرنشان کرد: دشمن از تمامی امکانات خود برای ولنگاری و فساد که یکی از آن‌ها مبحث حجاب است از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه این اجتماع بزرگ برای اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شده است تصریح کرد: این اجتماع در راستای ابلاغ پیام عفاف و حجاب برای آحاد مردم در نظر گرفته شده است.

دوهندو با اشاره به اینکه حجاب و عفاف نشان عظمت و عزت بانوان ایرانی است گفت: از تمامی مردم ولایتمدار، متدین و انقلابی شهرستان رشت تقاضا دارم در این حرکت انقلابی شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عزت الله معتمد مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در رابطه با راهکارهای عملی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، قرائت بیانیه در خصوص روز ملی عفاف و حجاب از برنامه‌های این اجتماع است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد